loading...

رودخانه

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بازدید : 21
سه شنبه 11 بهمن 1401 زمان : 13:43

تلویزیون ال جی من ساخت چه سالی است؟

lg tvدر مدل تلویزیون های OLED ، 6 به 7 (سال توسعه مدل) تغییر می کند. همچنین ، ال جی SUPER UHD TV را معرفی کرده است ، این نام مدل های تلویزیونی با صفحه های بهبودیافته Nano CELL است. در سال 2016 ، ال جی از حرف H استفاده می کند که سال تولید را برچسب گذاری می کند. برخی از تلویزیون های ارائه شده در سال 2016 به تلویزیون Super Line تعلق دارند. چنین مدل هایی از پشتیبانی HDR پشتیبانی می کنند. ال جی همچنین طرح شماره گذاری مدل جدیدی را برای تلویزیون های OLED (به عنوان مثال OLED65B6V) ارائه داد. J - DVB T2 / C / S2. LF - تلویزیون Full HD. در حالی که تلویزیون های 2013 و بدون 3D دارای برچسب متفاوت (LN ، LA) بودند ، در سال 2014 ، همه تلویزیون ها دارای برچسب گذاری یکسان هستند. همچنین حرف B برای تلویزیون های تخت و حرف C برای تلویزیون های منحنی است.

ال جی Tv

lg tvاین ریموت به آسانی و سریع با دستگاه کالیبره و به اصلاح ست (Set) شده و با حرکت دادن آن همانند یک ماوس میتوان با راحتی در منوها گشت و گذار کرد. همچنین با کلید اسکرولی که روی این ریموت جادویی قرار گرفته صفحات وب با یک حرکت بالا و پایین میشوند. اگر علاقه زیادی به بازیهای رایانهای دارید الجی خبر خوبی برایتان دارد. قابلیت Dual-Play یا بازی دونفره یکی از ابتکارات سازنده کرهای است که در آن دو نفر میتوانند به صورت همزمان با تصویر تمام صفحه یک بازی دونفره را انجام دهند. این هم یک عکس خانوادگی و البته یادگاری دیگر از عینکهای FPR الجی. LM9600 انبوهی از تنظیمات تصویر را در منوهای خود جا داده است که کاربران حرفهای نیز میتوانند با دست بازتری به تنظیم آن بپردازند. گزینههایی از قبیل مودهای THX، ISF با تنظیم 2 تا 20 نقطه Grayscale، کنترلگر گاما و رنگها در کنار چهار حالت Local Dimming (بالا، متوسط، کم و خاموش) وجود دارند.

lg tvعلاوه بر این، این تراشه دارای قابلیتی به نام AI Picture Pro است که میتواند در زمان بخش محتوا المانهایی مانند چهره و بدن افراد، تصاویر پس زمینه و پیش زمینهی را تشخیص دهد. همچنین این تراشهی جدید دارای قابلیتی برای تشخیص نوع محتوای در حال پخش است و پارامترهای تصویر را با توجه به آن تغییر میدهد. همچنین تلویزیونهای دارای تراشهی Alpha9 Gen 4 دارای قابلیت AI Sound Pro هستند که میتواند صدای مجازی ۵.۱.۲ و به صورت فراگیر را از طریق اسپیکرهای به کار رفته در تلویزیون ارائه دهد. این تلویزیونها از دالبی اتموس هم پشتیبانی میکنند. همچنین این تلویزیونها دارای قابلیت تنظیم صدای خودکار برای شنیدن صدا به صورت یکنواخت در زمان مشاهدهی تلویزیون است. علاوه بر اینها، تلویزیونهای سال ۲۰۲۱ LG دارای سیستم عامل بهروز شدهای webOS 6.0 هستند که دارای صفحهی هوم با طراحی جدیدی است. در کنار این طراحی جدید، شرکت LG سعی کرده است که در این نسخه کارایی و برخی از قابلیتهای این سیستم عامل را بهبود دهد. LG در کنار این بهروزرسانیها بهبودهایی را هم در کنترلر این تلویزیونها به نام Magic Remote ایجاد کرده و تغییراتی را در دکمههای به کار رفته در این کنترلر دربارهی سایتهای پخش محتوا به صورت استریم ایجاد کرده است. مدلهای Z1، G1 و C1 دارای ۴ پورت HDMI 2.1 هستند که میتوان با استفاده این مدلها محتواهایی با رزولوشن ۴K به صورت ۱۲۰ فریم در ثانیه یا رزولوشن ۸K به صورت ۶۰ فریم در ثانیه را مشاهده کرد. این مدلها همچنین از انویدیا GSYNG و AMD FreeSync Premium پشتیبانی میکنند و در زمان بازی میتوانند که محتوا را با زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه نمایش دهد. همچنین ویژگی Game Optimize به کار رفته در این تلویزیونها باعث میشود که این تلویزیونها در زمان انجام بازیهای ویدیوی بهترین تصویر را با توجه به نوع بازی در حال انجام نمایش دهند.

اما قابلیتهای فوق برای محصولات سونی وجود ندارد.

lg tvدر بین همه لوازم صوتی و تصویری موجود با برندهای مختلف همیشه کمترین میزان خرابی در رابطه با محصولات سونی گزارش میشود. اما کیفیت ساخت تولیدات الجی نسبت به سونی و دیگر رقبای آن پایینتر است. زیرا گزارش خرابی و نقص فنی در محصولات آن نسبت به دیگر موارد بهنسبت بالا بوده و این امر از کیفیت ساخت پایین محصولات LG نشات میگیرد. در مباحث قبلی مقایسه تلویزیون سونی با ال جی از جهات مختلف مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه قصد داریم یک سری نکات را به منظور تکمیل مطالب ارایه شده عنوان کنیم. کسانی که علاقمند به استفاده از اینترنت و امکانات فضای مجازی تلویزیون خود هستند، بهتر است به سراغ تلویزیونهای الجی بروند. زیرا محصولات الجی نسبت به محصولات سونی امکانات هوشمند بیشتری را ارایه میدهند. به عنوان مثال TVهای الجی از دستیار گوگل و آمازون الکسا نیز پشتیبانی میکنند. اما قابلیتهای فوق برای محصولات سونی وجود ندارد. اگر علاقمند با خرید صفحه نمایش خانگی با تکنولوژی و پنل OLED هستد، بهتر است بدانید که بهترین تلویزیونهای اولد در لیست تولیدات الجی قرار دارد.

این پردازنده سبب شده تصاویر به بهترین نحو ممکن به کاربر برسد و کاربر به اوج رضایت دست یابد. تلویزیون اولد ال جی مدل 55CX از فناوری Dolby Vision & Dolby Atmos نیز بهره گفته و تصاویری با رنگهای غنی و بزرگنمایی شده را به ثبت خواهد رساند. تلویزیون 55 اینچ اولد 55C9 ال جی از پردازنده گرافیکی NVIDIA G-SYNC و تکنولوژی ALLM و eARC و VRR نیز بهره گرفته است و انجام بازی را به بهترین شرایط ممکن میسر ساخته است. ال جی از سیستم صوتی 40 وات بهره گرفته است و صدایی غنی و فراگیر را به همراه دارد. تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل LG OLED TV 55C9 از سیستم عامل webOS بهره گرفته و بیشترین بازدهی و سطح دسترسی را برای کاربر به همراه داشته است. ال جی بیشترین توجه خود را بر تولید تلویزیونهای نانو سل متمرکز کرده است. تلویزیون 55 اینچ نانو 90 در سال 2020 جزو برترینهای بازار است و فروش بالایی را تجربه کرده است.

اپل تی وی ممکن می کند.

قسمت سیستم صوتی تلویزیون خرید تلویزیون الجی Up80003 از دو بلندگو تشکیل شده است که به صورت کلی 20 وات صدا را منتشر می دهد. تلویزیون با استفاده از قابلیت clear voice, فروشگاه مولودی مال نویز موجود در صدا و همچنین صداهای مزاحم را حذف میکند. Al Acoustic tuning نیز می تواند صدا را با توجه به محیط اطراف تنظیم کند و یک فناوری کاملا هوشمند می باشد. Al sound یکی دیگر از فناوری های صوتی است که قادر است صدای با کیفیتی را به گوش مخاطبان برساند. تلویزیون مورد نظر ما از سیستم عامل WEBOS پشتیبانی مینماید که دسترسی شما را به برنامههای نتفیلکس, قيمت تلويزيون ال جي اپل تی وی ممکن می کند. این تلویزیون با استفاده از قابلیت هشدار ورزشی اجازه نمیدهد که مسابقات ورزشی را از دست بدهید. دارای دستیار صوتی با میکروفون صوتی است, همچنین قابلیت اشتراک گذاری از دیگر امکانات ویژه ی این تلویزیون میباشد. در ادامه این مقاله می خواهیم به بررسی قیمت و دیگر قابلیت های نوینی که از آن بهره مند است اشاره کنیم.

از برتریهای مزیت VA به نسبت به IPS نیز نمیتوان غافل شد.

پاسخ این سوال مثبت است. تفاوت در نوع پنل، از مهمترین شاخصههای تفاوتساز در بین تلویزیون سامسونگ و ال جی است. پنل تلویزیون مستقیماً با کیفیت تصویر ارتباط دارد؛ بنابراین توجه به پنل در تلویزیونها اهیمت دارد. بیشتر تلویزیونهای ال جی پنل IPS دارند درحالیکه سامسونگ تلویزیونهای خود را به پنل VA مجهز کرده است. برتری پنل IPS دید گستردهتر از بغل و عدم درهم ریختگی رنگها از زاویهی بغل تلویزیون است درحالیکه تلویزیونهای سامسونگ از این قابلیت برخوردار نیستند. این پنل کنتراست رنگ تصاویر را بشدت کنترل کرده و طبیعیترین تصاویر ممکن را به چشمان مخاطب انتقال میدهد. از برتریهای مزیت VA به نسبت به IPS نیز نمیتوان غافل شد. اشباع رنگ در این پنلها بیشتر بوده و تصاویر بصورت پویا و با وضوح بیشتری به نمایش در میآیند. اگر میخواهید یک تلویزیون مخصوص گیمینگ بخرید، ترکیب رنگ در تلویزیونهای سامسونگ بسیار جذابتر است. تلویزیون های جدید ال جی مجهز به ریموت کنترل جادویی (ماوسی) هستند که با حرکت توی دست، فلش کنترل روی تلویزیون به حرکت در میآید.

به همین علت به این فرمت عنوان 1080 اطلاق می گردد. برای تماشای فیلم های FULL HD باید از کابل HDMI استفاده کرد تا از کیفیت فول اچ دی بهره مند شد. تلویزیون FULL HD از رزولوشن 1080×1920 برخوردار است که تصاویر را با بهترین کیفیت به نمایش می گذارد. این نوع فرمت در تلویزیون الجی های با کیفیت 16.9 قابل مشاهده هستند. اگر تصاویر با کیفیت FULL HD را بر یک تلویزیون الجی 4K تماشا کنید، کیفیت زیادی را مشاهده نخواهید کرد. این فرمت از نوع توسعه یافته فرمت 1080i است، که امروزه درب بعضی از دستگاه های جدید قابل رویت است. به نوعی می توان بزرگترین تفاوت فرمت 1080p را با 1080i در نحوه ی پردازش پیکسل ها و خطوط دانست. خط افقی وضوح که به طور تدریجی نمایش داده می شود، شاهکار هنری در تلویزیون الجی های HD هستند. در این فناوری تصویر طبیعی و صاف تر است و با فناوری های گذشته جزئیات بیشتری دارد. کیفیت تصویر 4K تلویزیون الجی : یک وضوح تصویری استاندارد در فیلم برداری و کارت گرافیک رایانه است.

نورپردازی آن از نوع مستقیم است و روشنایی بالایی آن به خاطر آرایش ماتریکسی لامپ های ال ای دی می باشد. صدای آن 20 وات است و با دو اسپیکر ارائه می شود. ال جی در این تلویزیون نیز مانند همه تلویزیون های خود از سیستم عامل WebOS استفاده کرده است که این سیستم عامل قابلیت های زیادی را برای کاربران دارد. از جستجوی صوتی گرفته تا اشتراک محتوا با این تلویزیون قابل انجام است. در تلویزیون 55up76006lc پنل IPS است یعنی آرایش پیکسلی در این تلویزیون افقی است و زاویه دید بالایی را برای کاربر فراهم می کند. شما می توانید از هر زاویه ای به تلویزیون تماشا کنید و از کیفیت تصویر آن لذت ببرید. جدا از اینکه زاویه دید بالایی را دارد، می تواند تا حدودی ضد ضربه باشد و ایمنی را برای شما فراهم کند. پنل IPS می تواند ضربات را تا حدودی تحمل کند. اما پنل IPS دارای زمان پاسخگویی کم است و برای کاربران حرفه ای و یا گیمر های ایده آل می باشد.

بازتاب های نور را به خوبی کنترل می کند اما روشنایی چندان زیادی ندارد و برای اتاق هایی که نور متوسط دارند مناسب است. محتوای با وضوح پایین را به خوبی ارتقاء می دهد و دارای رابط کاربر پسند WebOS است و برنامه های زیادی را در دسترس شما قرار می دهد. 7.3 تلویزیون LED فورکی uq8000 الجی برنامه های ورزشی را به خوبی ارائه می دهد. زاویه دید گسترده، دیدن مسابقات ورزشی به صورت دسته جمعی را لذت بخش تر می کند و همچنین برای اتاق هایی که چیدمان پراکنده ای دارند دید خوبی ارائه می دهد. بازتاب نور را به خوبی کنترل می کند اما روشنایی خیلی زیادی ندارد تا بتواند بازتاب نور را در اتاق های خیلی روشن کنترل کند. زمان پاسخگویی آن خوب است اما سوسو زدن نور پس زمینه 120 هرتزی آن ممکن است موجب تکرار تصاویر شود. یکنواختی رنگ خاکستری مناسبی دارد اما جلوه صفحه نمایش چندان یکدست نیست و هنگام دیدن مسابقات ورزشی شاید خوشایند نباشد.

صدای خروجی تلویزیون 55 اینچ ارزان ال جی مدل LG 4K TV 55UP7750 برابر 20 وات و صدایی غنی ار فراهم خواهد آورد. ال جی در سال 2021 سبد متنوعی را به بازار عرضه کرده است. تلویزیونهای ارزان قیمت با کیفیت و کارایی مناسب خود طیف وسیعی از نیازها را پاسخ خواهند داد و نیازی به هزینههای بیشتر نیست. یکی از بهترین تلویزیونهای این رده مدل LG 55UP7550 است. کارایی بینظیر، کیفیت 4K و قیمت ایدهآل سبب فروش بالای این محصول از بدو تولید شده است. استفاده از قابلیت HGIG جهت افزایش توان سرعت تصویر بهره گرفته است. ال جی از پردازنده a5 AI Processor 4K در تلویزیون UP7550 کمک گرفته است. این پردازنده سرعت تصویر بالایی را به ثبت رسانده و قطعا میتواند بیشترین کارایی را ایجاد نماید. ال جی از سیستم عامل webOS در تلویزیون LG 55UP7550 بهره گرفته است. همچنین سیستم صوتی این تلویزیون برابر 20 وات است و صدایی سه بعدی را به همراه خواهد داشت.

تلویزیون ال جی من ساخت چه سالی است؟

lg tvدر مدل تلویزیون های OLED ، 6 به 7 (سال توسعه مدل) تغییر می کند. همچنین ، ال جی SUPER UHD TV را معرفی کرده است ، این نام مدل های تلویزیونی با صفحه های بهبودیافته Nano CELL است. در سال 2016 ، ال جی از حرف H استفاده می کند که سال تولید را برچسب گذاری می کند. برخی از تلویزیون های ارائه شده در سال 2016 به تلویزیون Super Line تعلق دارند. چنین مدل هایی از پشتیبانی HDR پشتیبانی می کنند. ال جی همچنین طرح شماره گذاری مدل جدیدی را برای تلویزیون های OLED (به عنوان مثال OLED65B6V) ارائه داد. J - DVB T2 / C / S2. LF - تلویزیون Full HD. در حالی که تلویزیون های 2013 و بدون 3D دارای برچسب متفاوت (LN ، LA) بودند ، در سال 2014 ، همه تلویزیون ها دارای برچسب گذاری یکسان هستند. همچنین حرف B برای تلویزیون های تخت و حرف C برای تلویزیون های منحنی است.

ال جی Tv

lg tvاین ریموت به آسانی و سریع با دستگاه کالیبره و به اصلاح ست (Set) شده و با حرکت دادن آن همانند یک ماوس میتوان با راحتی در منوها گشت و گذار کرد. همچنین با کلید اسکرولی که روی این ریموت جادویی قرار گرفته صفحات وب با یک حرکت بالا و پایین میشوند. اگر علاقه زیادی به بازیهای رایانهای دارید الجی خبر خوبی برایتان دارد. قابلیت Dual-Play یا بازی دونفره یکی از ابتکارات سازنده کرهای است که در آن دو نفر میتوانند به صورت همزمان با تصویر تمام صفحه یک بازی دونفره را انجام دهند. این هم یک عکس خانوادگی و البته یادگاری دیگر از عینکهای FPR الجی. LM9600 انبوهی از تنظیمات تصویر را در منوهای خود جا داده است که کاربران حرفهای نیز میتوانند با دست بازتری به تنظیم آن بپردازند. گزینههایی از قبیل مودهای THX، ISF با تنظیم 2 تا 20 نقطه Grayscale، کنترلگر گاما و رنگها در کنار چهار حالت Local Dimming (بالا، متوسط، کم و خاموش) وجود دارند.

lg tvعلاوه بر این، این تراشه دارای قابلیتی به نام AI Picture Pro است که میتواند در زمان بخش محتوا المانهایی مانند چهره و بدن افراد، تصاویر پس زمینه و پیش زمینهی را تشخیص دهد. همچنین این تراشهی جدید دارای قابلیتی برای تشخیص نوع محتوای در حال پخش است و پارامترهای تصویر را با توجه به آن تغییر میدهد. همچنین تلویزیونهای دارای تراشهی Alpha9 Gen 4 دارای قابلیت AI Sound Pro هستند که میتواند صدای مجازی ۵.۱.۲ و به صورت فراگیر را از طریق اسپیکرهای به کار رفته در تلویزیون ارائه دهد. این تلویزیونها از دالبی اتموس هم پشتیبانی میکنند. همچنین این تلویزیونها دارای قابلیت تنظیم صدای خودکار برای شنیدن صدا به صورت یکنواخت در زمان مشاهدهی تلویزیون است. علاوه بر اینها، تلویزیونهای سال ۲۰۲۱ LG دارای سیستم عامل بهروز شدهای webOS 6.0 هستند که دارای صفحهی هوم با طراحی جدیدی است. در کنار این طراحی جدید، شرکت LG سعی کرده است که در این نسخه کارایی و برخی از قابلیتهای این سیستم عامل را بهبود دهد. LG در کنار این بهروزرسانیها بهبودهایی را هم در کنترلر این تلویزیونها به نام Magic Remote ایجاد کرده و تغییراتی را در دکمههای به کار رفته در این کنترلر دربارهی سایتهای پخش محتوا به صورت استریم ایجاد کرده است. مدلهای Z1، G1 و C1 دارای ۴ پورت HDMI 2.1 هستند که میتوان با استفاده این مدلها محتواهایی با رزولوشن ۴K به صورت ۱۲۰ فریم در ثانیه یا رزولوشن ۸K به صورت ۶۰ فریم در ثانیه را مشاهده کرد. این مدلها همچنین از انویدیا GSYNG و AMD FreeSync Premium پشتیبانی میکنند و در زمان بازی میتوانند که محتوا را با زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه نمایش دهد. همچنین ویژگی Game Optimize به کار رفته در این تلویزیونها باعث میشود که این تلویزیونها در زمان انجام بازیهای ویدیوی بهترین تصویر را با توجه به نوع بازی در حال انجام نمایش دهند.

اما قابلیتهای فوق برای محصولات سونی وجود ندارد.

lg tvدر بین همه لوازم صوتی و تصویری موجود با برندهای مختلف همیشه کمترین میزان خرابی در رابطه با محصولات سونی گزارش میشود. اما کیفیت ساخت تولیدات الجی نسبت به سونی و دیگر رقبای آن پایینتر است. زیرا گزارش خرابی و نقص فنی در محصولات آن نسبت به دیگر موارد بهنسبت بالا بوده و این امر از کیفیت ساخت پایین محصولات LG نشات میگیرد. در مباحث قبلی مقایسه تلویزیون سونی با ال جی از جهات مختلف مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه قصد داریم یک سری نکات را به منظور تکمیل مطالب ارایه شده عنوان کنیم. کسانی که علاقمند به استفاده از اینترنت و امکانات فضای مجازی تلویزیون خود هستند، بهتر است به سراغ تلویزیونهای الجی بروند. زیرا محصولات الجی نسبت به محصولات سونی امکانات هوشمند بیشتری را ارایه میدهند. به عنوان مثال TVهای الجی از دستیار گوگل و آمازون الکسا نیز پشتیبانی میکنند. اما قابلیتهای فوق برای محصولات سونی وجود ندارد. اگر علاقمند با خرید صفحه نمایش خانگی با تکنولوژی و پنل OLED هستد، بهتر است بدانید که بهترین تلویزیونهای اولد در لیست تولیدات الجی قرار دارد.

این پردازنده سبب شده تصاویر به بهترین نحو ممکن به کاربر برسد و کاربر به اوج رضایت دست یابد. تلویزیون اولد ال جی مدل 55CX از فناوری Dolby Vision & Dolby Atmos نیز بهره گفته و تصاویری با رنگهای غنی و بزرگنمایی شده را به ثبت خواهد رساند. تلویزیون 55 اینچ اولد 55C9 ال جی از پردازنده گرافیکی NVIDIA G-SYNC و تکنولوژی ALLM و eARC و VRR نیز بهره گرفته است و انجام بازی را به بهترین شرایط ممکن میسر ساخته است. ال جی از سیستم صوتی 40 وات بهره گرفته است و صدایی غنی و فراگیر را به همراه دارد. تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل LG OLED TV 55C9 از سیستم عامل webOS بهره گرفته و بیشترین بازدهی و سطح دسترسی را برای کاربر به همراه داشته است. ال جی بیشترین توجه خود را بر تولید تلویزیونهای نانو سل متمرکز کرده است. تلویزیون 55 اینچ نانو 90 در سال 2020 جزو برترینهای بازار است و فروش بالایی را تجربه کرده است.

اپل تی وی ممکن می کند.

قسمت سیستم صوتی تلویزیون خرید تلویزیون الجی Up80003 از دو بلندگو تشکیل شده است که به صورت کلی 20 وات صدا را منتشر می دهد. تلویزیون با استفاده از قابلیت clear voice, فروشگاه مولودی مال نویز موجود در صدا و همچنین صداهای مزاحم را حذف میکند. Al Acoustic tuning نیز می تواند صدا را با توجه به محیط اطراف تنظیم کند و یک فناوری کاملا هوشمند می باشد. Al sound یکی دیگر از فناوری های صوتی است که قادر است صدای با کیفیتی را به گوش مخاطبان برساند. تلویزیون مورد نظر ما از سیستم عامل WEBOS پشتیبانی مینماید که دسترسی شما را به برنامههای نتفیلکس, قيمت تلويزيون ال جي اپل تی وی ممکن می کند. این تلویزیون با استفاده از قابلیت هشدار ورزشی اجازه نمیدهد که مسابقات ورزشی را از دست بدهید. دارای دستیار صوتی با میکروفون صوتی است, همچنین قابلیت اشتراک گذاری از دیگر امکانات ویژه ی این تلویزیون میباشد. در ادامه این مقاله می خواهیم به بررسی قیمت و دیگر قابلیت های نوینی که از آن بهره مند است اشاره کنیم.

از برتریهای مزیت VA به نسبت به IPS نیز نمیتوان غافل شد.

پاسخ این سوال مثبت است. تفاوت در نوع پنل، از مهمترین شاخصههای تفاوتساز در بین تلویزیون سامسونگ و ال جی است. پنل تلویزیون مستقیماً با کیفیت تصویر ارتباط دارد؛ بنابراین توجه به پنل در تلویزیونها اهیمت دارد. بیشتر تلویزیونهای ال جی پنل IPS دارند درحالیکه سامسونگ تلویزیونهای خود را به پنل VA مجهز کرده است. برتری پنل IPS دید گستردهتر از بغل و عدم درهم ریختگی رنگها از زاویهی بغل تلویزیون است درحالیکه تلویزیونهای سامسونگ از این قابلیت برخوردار نیستند. این پنل کنتراست رنگ تصاویر را بشدت کنترل کرده و طبیعیترین تصاویر ممکن را به چشمان مخاطب انتقال میدهد. از برتریهای مزیت VA به نسبت به IPS نیز نمیتوان غافل شد. اشباع رنگ در این پنلها بیشتر بوده و تصاویر بصورت پویا و با وضوح بیشتری به نمایش در میآیند. اگر میخواهید یک تلویزیون مخصوص گیمینگ بخرید، ترکیب رنگ در تلویزیونهای سامسونگ بسیار جذابتر است. تلویزیون های جدید ال جی مجهز به ریموت کنترل جادویی (ماوسی) هستند که با حرکت توی دست، فلش کنترل روی تلویزیون به حرکت در میآید.

به همین علت به این فرمت عنوان 1080 اطلاق می گردد. برای تماشای فیلم های FULL HD باید از کابل HDMI استفاده کرد تا از کیفیت فول اچ دی بهره مند شد. تلویزیون FULL HD از رزولوشن 1080×1920 برخوردار است که تصاویر را با بهترین کیفیت به نمایش می گذارد. این نوع فرمت در تلویزیون الجی های با کیفیت 16.9 قابل مشاهده هستند. اگر تصاویر با کیفیت FULL HD را بر یک تلویزیون الجی 4K تماشا کنید، کیفیت زیادی را مشاهده نخواهید کرد. این فرمت از نوع توسعه یافته فرمت 1080i است، که امروزه درب بعضی از دستگاه های جدید قابل رویت است. به نوعی می توان بزرگترین تفاوت فرمت 1080p را با 1080i در نحوه ی پردازش پیکسل ها و خطوط دانست. خط افقی وضوح که به طور تدریجی نمایش داده می شود، شاهکار هنری در تلویزیون الجی های HD هستند. در این فناوری تصویر طبیعی و صاف تر است و با فناوری های گذشته جزئیات بیشتری دارد. کیفیت تصویر 4K تلویزیون الجی : یک وضوح تصویری استاندارد در فیلم برداری و کارت گرافیک رایانه است.

نورپردازی آن از نوع مستقیم است و روشنایی بالایی آن به خاطر آرایش ماتریکسی لامپ های ال ای دی می باشد. صدای آن 20 وات است و با دو اسپیکر ارائه می شود. ال جی در این تلویزیون نیز مانند همه تلویزیون های خود از سیستم عامل WebOS استفاده کرده است که این سیستم عامل قابلیت های زیادی را برای کاربران دارد. از جستجوی صوتی گرفته تا اشتراک محتوا با این تلویزیون قابل انجام است. در تلویزیون 55up76006lc پنل IPS است یعنی آرایش پیکسلی در این تلویزیون افقی است و زاویه دید بالایی را برای کاربر فراهم می کند. شما می توانید از هر زاویه ای به تلویزیون تماشا کنید و از کیفیت تصویر آن لذت ببرید. جدا از اینکه زاویه دید بالایی را دارد، می تواند تا حدودی ضد ضربه باشد و ایمنی را برای شما فراهم کند. پنل IPS می تواند ضربات را تا حدودی تحمل کند. اما پنل IPS دارای زمان پاسخگویی کم است و برای کاربران حرفه ای و یا گیمر های ایده آل می باشد.

بازتاب های نور را به خوبی کنترل می کند اما روشنایی چندان زیادی ندارد و برای اتاق هایی که نور متوسط دارند مناسب است. محتوای با وضوح پایین را به خوبی ارتقاء می دهد و دارای رابط کاربر پسند WebOS است و برنامه های زیادی را در دسترس شما قرار می دهد. 7.3 تلویزیون LED فورکی uq8000 الجی برنامه های ورزشی را به خوبی ارائه می دهد. زاویه دید گسترده، دیدن مسابقات ورزشی به صورت دسته جمعی را لذت بخش تر می کند و همچنین برای اتاق هایی که چیدمان پراکنده ای دارند دید خوبی ارائه می دهد. بازتاب نور را به خوبی کنترل می کند اما روشنایی خیلی زیادی ندارد تا بتواند بازتاب نور را در اتاق های خیلی روشن کنترل کند. زمان پاسخگویی آن خوب است اما سوسو زدن نور پس زمینه 120 هرتزی آن ممکن است موجب تکرار تصاویر شود. یکنواختی رنگ خاکستری مناسبی دارد اما جلوه صفحه نمایش چندان یکدست نیست و هنگام دیدن مسابقات ورزشی شاید خوشایند نباشد.

صدای خروجی تلویزیون 55 اینچ ارزان ال جی مدل LG 4K TV 55UP7750 برابر 20 وات و صدایی غنی ار فراهم خواهد آورد. ال جی در سال 2021 سبد متنوعی را به بازار عرضه کرده است. تلویزیونهای ارزان قیمت با کیفیت و کارایی مناسب خود طیف وسیعی از نیازها را پاسخ خواهند داد و نیازی به هزینههای بیشتر نیست. یکی از بهترین تلویزیونهای این رده مدل LG 55UP7550 است. کارایی بینظیر، کیفیت 4K و قیمت ایدهآل سبب فروش بالای این محصول از بدو تولید شده است. استفاده از قابلیت HGIG جهت افزایش توان سرعت تصویر بهره گرفته است. ال جی از پردازنده a5 AI Processor 4K در تلویزیون UP7550 کمک گرفته است. این پردازنده سرعت تصویر بالایی را به ثبت رسانده و قطعا میتواند بیشترین کارایی را ایجاد نماید. ال جی از سیستم عامل webOS در تلویزیون LG 55UP7550 بهره گرفته است. همچنین سیستم صوتی این تلویزیون برابر 20 وات است و صدایی سه بعدی را به همراه خواهد داشت.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 244
  • بازدید کلی : 347
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی