loading...

رودخانه

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بازدید : 5
يکشنبه 23 بهمن 1401 زمان : 9:55

تلویزیون ال جی UP76 هوشمند 55 اینچ مدل 55UP76006LCLG UP76 55-inch Smart TV Model 55UP76006LC

lg tvتلویزیون ال جی UP76 , خرید تلویزیون ال جی یکی از جدیدترین و گرم ترین محصولات شرکت ال جی می باشد. این تلویزیون با کیفیت 4K UHD وارد بازار شده است. این تلویزیون از سیستم عامل webOS Smart TV برخوردار است. سیستم صوتی این تلویزیون Ultra Surround است. که از جدیدترین تکنولوژی های شرکت ال جی می باشد. سایز صفحه نمایش این محصول 55 اینچ می باشد. تکنولوژی Active HDR در این تلویزیون دیده می شود. تیم بزرگ آذین کالا این محصول داغ را وارد بازار کرده است. تا آخر معرفی این محصول جذاب یعنی تلویزیون ال جی 55اینچ UP76 همراه ما باشید تا با تمام ویژگی ها آن آشنا شوید. همانطور که قبلا اشاره کردیم این تلویزیون ال جی 55اینچ از تکنولوژی Active HDR بهره می برد. که تصاویر فوق العاده با کیفیتی را به نمایش می گذارد. کیفیت تصاویر 4K UHD تنها به تصاویری که از ماهواره دریافت می شوند , محدود نمی شود.

خرید Lg Tv

lg tvاتصال تلفن همراه شما به تلویزیون کاری آسان خواهد بود و الجی بدین منظور امکاناتی را برای تلفنهای دارای سیستم عامل اندروید و ios گنجانده است، Airplay2، Apple Homekit و Screen Share جهت انجام این اشتراکگذاری محتوا تعبیه شدهاند. کیفیت صدا و تصویر و تماشای بینقص محتواهای ورزشی، دلیلی عالی برای محبوبیت تلویزیون 55UQ81006 در میان کاربران است و به علاوه این کیفیت عالی در صدا و تصویر میتواند به فناوریهای ارتقای کیفیت تلویزیون در این عرصه توجه کرد. هشدار ورزشی یک از این فناوریهاست که کمک میکند کاربر هر دو محتوای غیر ورزشی و ورزشی را در اختیار داشته باشد و بتواند جزییات موجود را تجزیه و تحلیل کند. هنگامی که مشغول به تماشای محتوای مد نظر خود هستید هشدار ورزشی اطلاعات و اعلانهای مربوط به مسابقه یا بازی تیم محبوب شما را در صفحه نمایش نشان خواهد داد. فناوریهای دیگری در تلویزیون 55UQ81006 در زمینه صدا قرار دارد که کمک میکند فضای خانه شما با صدایی فراگیر و همهجانبه که در اوج وضوح و شفافیت خود قرار دارد، پر شود.

در سال 2020 شاهد ارتقای سیستم عامل webOS در تلویزیون LG 4K AI ThinQ HDR UHD Smart TV 55UN8060 می باشیم که بیشترین عملکرد و امنیت را برای مصرف کننده به ارمغان آورده است. تلویزیون، وسیله ای که بیشتر وقت افراد را به خود تخصیص می دهد. کمپانی های متفاوتی به تولید این محصول پر بازده و سودآور روی آورده اند. کمپانی کره ای ال جی نیز جزو برترین و مدرن ترین کمپانی های تولید تلویزیون در جهان می باشد. این کمپانی هر ساله با سبدی پر و پیمون به میدان رقابت آمده و می تواند فروش مناسبی را برای خود رقم بزند. در سال 2019 با استقبال بسیار مناسبی رو به رو شد و حال با گذشت 3 ماه از سال 2020 میلادی شاهد معرفی جدیدترین تلویزیون های ال جی هستیم. یکی از برترین مدل ها که زودتر از همه معرفی شده است، تلویزیون LG 55UN8060 می باشد. تلویزیون 55 اینچ 2020 ال جی عیب و نقص های سال قبل را حذف کرده و با ظاهری زیباتر و کیفیتی برتر، روانه بازار شده و قطعا پیشرفت ال جی را ادامه خواهد داد.

lg tvتکنولوژی LAN شبکه ای است که در محدوده ی جغرافیایی خانه، دفتر و گروهی را تحت پوشش قرار می دهد. پورت آنتن RF تلویزیون الجی: RF به معنای فرکانس رادیویی یک اتصال کواکسیال طراحی شده برای کار در فرکانس های رادیویی در محدوده ی چند مگاهرتز است. هر چند امروزه استفاده از گیرنده های دیجیتال و استاپ باکس رواج پیدا کرده است . اما هنوز ورودی RF از تلویزیون ها حذف نشده است. سپس برای دریافت تصاویر از گیرنده های آنالوگ و دیجیتال اگر تلویزیون گیرنده ی دیجیتال داشته این پورت لازم خواهد بود. پورت های DVI و VGA تلویزیون الجی: در بسیاری از تلویزیون ها این دو پورت به نام PC علامت گذاری شده اند. اغلب از آنها برای اتصال به کامپیوتر و لب تاب استفاده می کنند. این که می توانید با این قابلیت مانیتور خود را به تلویزیون متصل کنید و از مانیتور غول پیکر استفاده کنید به اندازه ی کافی جذاب نیست؟

تلویزیون الجی با وجود فناوری Clear Voice Pro گفت و گو و دیالوگهای موجود در محتوا را به صورت واضح و شفاف به گوش مخاطب میرساند و حتی صداهایی که وضوح کمتری دارند را نیز به وضوح بهتری میرساند. اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید تلویزیون 55UQ81006 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و علاوه بر کیفیت بالا در زمینه صدا و تصویر فناوریهای خاص و منحصر بفردی را در زمینه تماشای سینمایی برای کاربر تعبیه کرده است و از این طریق لذت تماشای محتوا را بهتر از همیشه میسازد. قبل از هر چیز برای در دست داشتن محتوا و تماشای آن با این کیفیت عالی از پلتفرمهای مختلفی بهره بگیرید که الجی از آنها پشتیبانی میکند؛ پلتفرمهای پخش محتوا همچون دیزنی، نتفلیکس، اپل تیوی و… که دنیایی از محتواهای جدید را در اختیار شما قرار خواهند داد. این فناوری تصاویر و محتوا را با رنگهایی غنی و کنتراست و روشنایی بهینه نمایش خواهد داد و کمک میکند لمس دنیای محتوا و ورود به آن راحت باشد.

۲۷- زیرنویس (SUBTITLE): عملکرد این دکمه در بند ۳٫۵ توضیح داده شد. ۲۸- Stop ، Play ، Pause ، Rewind ، Forward : هنگامی که از فایلهای صوتی و تصویری موجود در یک حافظه جانبی مانند Flash یا دستگاه های سینما خانگی با مارک LG استفاده میکنید این دکمه ها کاربرد دارند. برای بکاریگیری، ابتدا باید دکمه INPUT را بزنید سپس از صفحه ورودیها، ورودی مربوطه را انتخاب کرده و سپس Simplink (دکمه قرمز) را بزنید تا فایل مورد نظر را از طریق دکمه های فوق اجرا کنید. ۲۹- ضبط (REC): برای ضبط برنامه های در حال پخش روی حافظه جانبی استفاده میشود. ظرفیت حافظه جانبی که به دستگاه متصل می کنید حداقل باید ۵۰۰گیگابایت باشد و به ورودی USBN1 متصل شود. توجه داشته باشید که پس از اتصال به دستگاه جهت ضبط برنامه، در صورت تایید شما دستگاه به صورت خودکار حافظه جانبی را کاملا پاک میکنید. ۳۰- LIVE TV: هنگامی که برنامه ضبط شده روی حافظه جانبی را تماشا میکنید با زدن این دکمه میتوانید به ادامه ی تماشای برنامه دریافتی از شبکه بپردازید.

lg tvتلویزیون tcl نیز یکی دیگر از برندهای موجود در بازار از تلویزیونهای خوبی به بازار عرضه کرده است. برند هایسنس کمپانی چینی است که تلویزیونهای آن پیشرفتهای چشمگیری داشته است. برند توشیبا در میان تولیدکنندگان تلویزیون ژاپنی کاملا شناخته شده است. این برند اولین تلویزیونهای ترانزیستور دار را در سال 1959 تولید کرده است. برند RCA یکی از برندهای قدیمی است که در زمینه تولید تلویزیون نیز فعال بوده است و محصولاتی به بازار عرضه کرده است. برند JVC نیز برای چندین سال توانست شرکت مهمی در زمینه تکنولوژی محسوب شود. نکته بسیار مهمی که باید مورد اشاره قرار بگیرد این است که در میان تمامی این برندها سه برند سامسونگ سونی و ال جی هستند که طرفداران بسیار زیادی در ایران دارند. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه و گناوه را دارید حتما به فروشگاه اینترنتی رکسوند مراجعه کرده و تلویزیون مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

تلویزیون سری UQ80 مدل UQ80006 یا UQ8000 ساخت کجاست؟

تلویزیون فورکی و هوشمند 2022 ال جی UQ80006 به طور کلی برای استفاده های مختلف گزینه خوبی است. به دلیل زاویه دید گسترده و کنتراست پایین، برای استفاده در اتاق هایی که نور متوسطی دارند و چیدمان مبلمان در آنها به صورت پراکنده است، مناسب تر می باشد. زمان پاسخگویی خوبی دارد و برای تماشای برنامه های ورزشی مناسب است. اما حرکات تکراری به دلیل سو سو زدن نور پس زمینه 120 هرتزی در آن امکان دارد به وجود بیایند. تأخیر ورودی کم موجب می شود پاسخگویی خوبی در اجرای بازی ها داشته باشد. رفرش ریت در این تلویزیون 60 هرتز است و از رفرش ریت متغیر برای کاهش پرش تصویر پشتیبانی نمی کند. تلویزیون UQ8000 عملکرد متوسطی برای تماشای فیلم در اتاق های تاریک دارد و این به دلیل نسبت کنتراست پایین و نداشتن لوکال دایمینگ است. طیف رنگ وسیعی ندارد و به اندازه کافی برای ارائه یک تجربه واقعی HDR روشن نمی شود. تلویزیون سری UQ80 مدل UQ80006 یا UQ8000 ساخت کجاست؟ همچون اکثر تلویزیون های ال جی در سال های اخیر تلویزیون UQ8000 هم در مصر مونتاژ شده است. لازم به ذکره که تلویزیون UQ80006 ال جی دارای تکنولوژی، پنل و قطعات کشور کره جنوبی و به دلیل کاهش هزینهها، در مصر مونتاژ می شود. باید بدانید اکثر شرکت های سازنده تلویزیون، مصر را برای مونتاژ و پخش محصولات خود انتخاب کرده اند. تلویزیون UQ8000 در سایزهای 50 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ در فروشگاه تی وی سنج موجود است که در زیر لیست کامل سایزهای موجود را میتوانید مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون UQ80006 میتونید جدول مشخصات دقیق uq80006 رو مشاهده و یا با کارشناسان تی وی سنج تماس بگیرید.

تلویزیون اولد 55اینچ ال جی a2 دارای 6 حالت صدا میباشد.

علاقه مندان به بازی های کامپیوتری در جریان هستند که اگر در هنگام نمایش صحنه های سریع و اکشن بازی تصویر دچار لرزش و وقفه شود تا چه میزان از هیجان بازی کاسته میشود. یکی از چالش هایی که تلویزیون های سایز بزرگ دارند ساپورت کردن صدا برای فضاهای با ابعاد بزرگ می باشد. تلویزیون 55 اینچ A2 الجی با بهرهمندی از یک سیستم صوتی حرفهای دو کاناله دارد. این مدل با 40 وات قدرت صدا به خوبی میتواند یک فضای بزرگ را ساپورت کند. خصوصا اینکه بلندگوها و سابووفر موجود در سیستم صوتی این مدل طوری طراحی شده که با ترکیب صدا و پرتاب آن به طرف جلو تمام محیط را پوشش میدهد. از این رو برخلاف مدل های تلویزیون قدیمی صدا در تمامی قسمت های محیط به صورت یکنواخت پخش خواهد شد. تلویزیون اولد 55اینچ ال جی a2 دارای 6 حالت صدا میباشد. شما میتوانید برحسب نیاز و سلیقه ی خود هرکدام از حالت های استاندارد، سینما، گیم، ورزش، حذف نویز و موزیک را انتخاب کنید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مولودیمال دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تلویزیون ال جی UP76 هوشمند 55 اینچ مدل 55UP76006LCLG UP76 55-inch Smart TV Model 55UP76006LC

lg tvتلویزیون ال جی UP76 , خرید تلویزیون ال جی یکی از جدیدترین و گرم ترین محصولات شرکت ال جی می باشد. این تلویزیون با کیفیت 4K UHD وارد بازار شده است. این تلویزیون از سیستم عامل webOS Smart TV برخوردار است. سیستم صوتی این تلویزیون Ultra Surround است. که از جدیدترین تکنولوژی های شرکت ال جی می باشد. سایز صفحه نمایش این محصول 55 اینچ می باشد. تکنولوژی Active HDR در این تلویزیون دیده می شود. تیم بزرگ آذین کالا این محصول داغ را وارد بازار کرده است. تا آخر معرفی این محصول جذاب یعنی تلویزیون ال جی 55اینچ UP76 همراه ما باشید تا با تمام ویژگی ها آن آشنا شوید. همانطور که قبلا اشاره کردیم این تلویزیون ال جی 55اینچ از تکنولوژی Active HDR بهره می برد. که تصاویر فوق العاده با کیفیتی را به نمایش می گذارد. کیفیت تصاویر 4K UHD تنها به تصاویری که از ماهواره دریافت می شوند , محدود نمی شود.

خرید Lg Tv

lg tvاتصال تلفن همراه شما به تلویزیون کاری آسان خواهد بود و الجی بدین منظور امکاناتی را برای تلفنهای دارای سیستم عامل اندروید و ios گنجانده است، Airplay2، Apple Homekit و Screen Share جهت انجام این اشتراکگذاری محتوا تعبیه شدهاند. کیفیت صدا و تصویر و تماشای بینقص محتواهای ورزشی، دلیلی عالی برای محبوبیت تلویزیون 55UQ81006 در میان کاربران است و به علاوه این کیفیت عالی در صدا و تصویر میتواند به فناوریهای ارتقای کیفیت تلویزیون در این عرصه توجه کرد. هشدار ورزشی یک از این فناوریهاست که کمک میکند کاربر هر دو محتوای غیر ورزشی و ورزشی را در اختیار داشته باشد و بتواند جزییات موجود را تجزیه و تحلیل کند. هنگامی که مشغول به تماشای محتوای مد نظر خود هستید هشدار ورزشی اطلاعات و اعلانهای مربوط به مسابقه یا بازی تیم محبوب شما را در صفحه نمایش نشان خواهد داد. فناوریهای دیگری در تلویزیون 55UQ81006 در زمینه صدا قرار دارد که کمک میکند فضای خانه شما با صدایی فراگیر و همهجانبه که در اوج وضوح و شفافیت خود قرار دارد، پر شود.

در سال 2020 شاهد ارتقای سیستم عامل webOS در تلویزیون LG 4K AI ThinQ HDR UHD Smart TV 55UN8060 می باشیم که بیشترین عملکرد و امنیت را برای مصرف کننده به ارمغان آورده است. تلویزیون، وسیله ای که بیشتر وقت افراد را به خود تخصیص می دهد. کمپانی های متفاوتی به تولید این محصول پر بازده و سودآور روی آورده اند. کمپانی کره ای ال جی نیز جزو برترین و مدرن ترین کمپانی های تولید تلویزیون در جهان می باشد. این کمپانی هر ساله با سبدی پر و پیمون به میدان رقابت آمده و می تواند فروش مناسبی را برای خود رقم بزند. در سال 2019 با استقبال بسیار مناسبی رو به رو شد و حال با گذشت 3 ماه از سال 2020 میلادی شاهد معرفی جدیدترین تلویزیون های ال جی هستیم. یکی از برترین مدل ها که زودتر از همه معرفی شده است، تلویزیون LG 55UN8060 می باشد. تلویزیون 55 اینچ 2020 ال جی عیب و نقص های سال قبل را حذف کرده و با ظاهری زیباتر و کیفیتی برتر، روانه بازار شده و قطعا پیشرفت ال جی را ادامه خواهد داد.

lg tvتکنولوژی LAN شبکه ای است که در محدوده ی جغرافیایی خانه، دفتر و گروهی را تحت پوشش قرار می دهد. پورت آنتن RF تلویزیون الجی: RF به معنای فرکانس رادیویی یک اتصال کواکسیال طراحی شده برای کار در فرکانس های رادیویی در محدوده ی چند مگاهرتز است. هر چند امروزه استفاده از گیرنده های دیجیتال و استاپ باکس رواج پیدا کرده است . اما هنوز ورودی RF از تلویزیون ها حذف نشده است. سپس برای دریافت تصاویر از گیرنده های آنالوگ و دیجیتال اگر تلویزیون گیرنده ی دیجیتال داشته این پورت لازم خواهد بود. پورت های DVI و VGA تلویزیون الجی: در بسیاری از تلویزیون ها این دو پورت به نام PC علامت گذاری شده اند. اغلب از آنها برای اتصال به کامپیوتر و لب تاب استفاده می کنند. این که می توانید با این قابلیت مانیتور خود را به تلویزیون متصل کنید و از مانیتور غول پیکر استفاده کنید به اندازه ی کافی جذاب نیست؟

تلویزیون الجی با وجود فناوری Clear Voice Pro گفت و گو و دیالوگهای موجود در محتوا را به صورت واضح و شفاف به گوش مخاطب میرساند و حتی صداهایی که وضوح کمتری دارند را نیز به وضوح بهتری میرساند. اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید تلویزیون 55UQ81006 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و علاوه بر کیفیت بالا در زمینه صدا و تصویر فناوریهای خاص و منحصر بفردی را در زمینه تماشای سینمایی برای کاربر تعبیه کرده است و از این طریق لذت تماشای محتوا را بهتر از همیشه میسازد. قبل از هر چیز برای در دست داشتن محتوا و تماشای آن با این کیفیت عالی از پلتفرمهای مختلفی بهره بگیرید که الجی از آنها پشتیبانی میکند؛ پلتفرمهای پخش محتوا همچون دیزنی، نتفلیکس، اپل تیوی و… که دنیایی از محتواهای جدید را در اختیار شما قرار خواهند داد. این فناوری تصاویر و محتوا را با رنگهایی غنی و کنتراست و روشنایی بهینه نمایش خواهد داد و کمک میکند لمس دنیای محتوا و ورود به آن راحت باشد.

۲۷- زیرنویس (SUBTITLE): عملکرد این دکمه در بند ۳٫۵ توضیح داده شد. ۲۸- Stop ، Play ، Pause ، Rewind ، Forward : هنگامی که از فایلهای صوتی و تصویری موجود در یک حافظه جانبی مانند Flash یا دستگاه های سینما خانگی با مارک LG استفاده میکنید این دکمه ها کاربرد دارند. برای بکاریگیری، ابتدا باید دکمه INPUT را بزنید سپس از صفحه ورودیها، ورودی مربوطه را انتخاب کرده و سپس Simplink (دکمه قرمز) را بزنید تا فایل مورد نظر را از طریق دکمه های فوق اجرا کنید. ۲۹- ضبط (REC): برای ضبط برنامه های در حال پخش روی حافظه جانبی استفاده میشود. ظرفیت حافظه جانبی که به دستگاه متصل می کنید حداقل باید ۵۰۰گیگابایت باشد و به ورودی USBN1 متصل شود. توجه داشته باشید که پس از اتصال به دستگاه جهت ضبط برنامه، در صورت تایید شما دستگاه به صورت خودکار حافظه جانبی را کاملا پاک میکنید. ۳۰- LIVE TV: هنگامی که برنامه ضبط شده روی حافظه جانبی را تماشا میکنید با زدن این دکمه میتوانید به ادامه ی تماشای برنامه دریافتی از شبکه بپردازید.

lg tvتلویزیون tcl نیز یکی دیگر از برندهای موجود در بازار از تلویزیونهای خوبی به بازار عرضه کرده است. برند هایسنس کمپانی چینی است که تلویزیونهای آن پیشرفتهای چشمگیری داشته است. برند توشیبا در میان تولیدکنندگان تلویزیون ژاپنی کاملا شناخته شده است. این برند اولین تلویزیونهای ترانزیستور دار را در سال 1959 تولید کرده است. برند RCA یکی از برندهای قدیمی است که در زمینه تولید تلویزیون نیز فعال بوده است و محصولاتی به بازار عرضه کرده است. برند JVC نیز برای چندین سال توانست شرکت مهمی در زمینه تکنولوژی محسوب شود. نکته بسیار مهمی که باید مورد اشاره قرار بگیرد این است که در میان تمامی این برندها سه برند سامسونگ سونی و ال جی هستند که طرفداران بسیار زیادی در ایران دارند. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه و گناوه را دارید حتما به فروشگاه اینترنتی رکسوند مراجعه کرده و تلویزیون مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

تلویزیون سری UQ80 مدل UQ80006 یا UQ8000 ساخت کجاست؟

تلویزیون فورکی و هوشمند 2022 ال جی UQ80006 به طور کلی برای استفاده های مختلف گزینه خوبی است. به دلیل زاویه دید گسترده و کنتراست پایین، برای استفاده در اتاق هایی که نور متوسطی دارند و چیدمان مبلمان در آنها به صورت پراکنده است، مناسب تر می باشد. زمان پاسخگویی خوبی دارد و برای تماشای برنامه های ورزشی مناسب است. اما حرکات تکراری به دلیل سو سو زدن نور پس زمینه 120 هرتزی در آن امکان دارد به وجود بیایند. تأخیر ورودی کم موجب می شود پاسخگویی خوبی در اجرای بازی ها داشته باشد. رفرش ریت در این تلویزیون 60 هرتز است و از رفرش ریت متغیر برای کاهش پرش تصویر پشتیبانی نمی کند. تلویزیون UQ8000 عملکرد متوسطی برای تماشای فیلم در اتاق های تاریک دارد و این به دلیل نسبت کنتراست پایین و نداشتن لوکال دایمینگ است. طیف رنگ وسیعی ندارد و به اندازه کافی برای ارائه یک تجربه واقعی HDR روشن نمی شود. تلویزیون سری UQ80 مدل UQ80006 یا UQ8000 ساخت کجاست؟ همچون اکثر تلویزیون های ال جی در سال های اخیر تلویزیون UQ8000 هم در مصر مونتاژ شده است. لازم به ذکره که تلویزیون UQ80006 ال جی دارای تکنولوژی، پنل و قطعات کشور کره جنوبی و به دلیل کاهش هزینهها، در مصر مونتاژ می شود. باید بدانید اکثر شرکت های سازنده تلویزیون، مصر را برای مونتاژ و پخش محصولات خود انتخاب کرده اند. تلویزیون UQ8000 در سایزهای 50 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ در فروشگاه تی وی سنج موجود است که در زیر لیست کامل سایزهای موجود را میتوانید مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون UQ80006 میتونید جدول مشخصات دقیق uq80006 رو مشاهده و یا با کارشناسان تی وی سنج تماس بگیرید.

تلویزیون اولد 55اینچ ال جی a2 دارای 6 حالت صدا میباشد.

علاقه مندان به بازی های کامپیوتری در جریان هستند که اگر در هنگام نمایش صحنه های سریع و اکشن بازی تصویر دچار لرزش و وقفه شود تا چه میزان از هیجان بازی کاسته میشود. یکی از چالش هایی که تلویزیون های سایز بزرگ دارند ساپورت کردن صدا برای فضاهای با ابعاد بزرگ می باشد. تلویزیون 55 اینچ A2 الجی با بهرهمندی از یک سیستم صوتی حرفهای دو کاناله دارد. این مدل با 40 وات قدرت صدا به خوبی میتواند یک فضای بزرگ را ساپورت کند. خصوصا اینکه بلندگوها و سابووفر موجود در سیستم صوتی این مدل طوری طراحی شده که با ترکیب صدا و پرتاب آن به طرف جلو تمام محیط را پوشش میدهد. از این رو برخلاف مدل های تلویزیون قدیمی صدا در تمامی قسمت های محیط به صورت یکنواخت پخش خواهد شد. تلویزیون اولد 55اینچ ال جی a2 دارای 6 حالت صدا میباشد. شما میتوانید برحسب نیاز و سلیقه ی خود هرکدام از حالت های استاندارد، سینما، گیم، ورزش، حذف نویز و موزیک را انتخاب کنید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مولودیمال دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 243
  • بازدید کلی : 346
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی