loading...

رودخانه

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بازدید : 20
شنبه 22 بهمن 1401 زمان : 11:01

کامپیوتر در زبان فارسی به رایانه معروف است

laptopدر سوئدی رایانه "dator" خوانده می شود که از "data" ( داده ها ) برگرفته شده است. به فنلاندی "tietokone" خوانده می شود که به معنی «ماشین اطلاعات» می باشد. اما در زبان ایسلندی توصیف شاعرانه تری بکار می رود، «tölva» که واژه ایست مرکب و به معنای «زن پیشگوی شمارشگر» می باشد. در چینی رایانه «dian nao» یا «مغز برقی» خوانده می شود. در انگلیسی واژه ها و تعابیر گوناگونی استفاده می شود، به عنوان مثال دستگاه داده پرداز ( «data processing machine» ) . اما اکنون اکثر انسان ها کامپیوتر را مهمترین نیاز بشر می دانند . کامپیوتر در زبان فارسی به رایانه معروف است. واژهٔ رایانه از مصدر رایانیدن ساخته شده که در فارسی میانه به شکلِ rāyēnīdan و به معنای «سنجیدن، سبک و سنگین کردن، مقایسه کردن» یا «مرتّب کردن، نظم بخشیدن و سامان دادن» بوده است. این مصدر در زبان فارسی میانه یا همان پهلوی کاربرد فراوانی داشته و مشتق های زیادی نیز از آن گرفته شده بوده.

  • لوازم خانگی هوشمند
  • برند ایسر (Acer)
  • مبحث آنالیز ترکیبی
  • نظریه گراف
  • لپ تاپ های شما ، استوک کدام کشورهستند ؟
  • محدودیت در ارتقای دستگاه

laptopترکیبی از یک لپتاپ و یک تلفن همراه است. تبلت از یک تلفن همراه، بزرگتر است و به جای صفحه کلید از یک صفحه نمایش لمسی بهره می گیرد. رایانه هایی هستند که افراد آن را میپوشند و بدون کمک از دست به راحتی از آن استفاده می کنند. اين رایانه ها کاربردهاي مختلفي دارند. ساعت هوشمند، کاله هوشمند نمونه هایی هستند. امروزه برای کنترل بسیاری از دستگاه ها به کار می روند. مشخصه کلیدی این رایانه ها، طراحی اختصاصی برای انجام یک کار مشخص است و مهندسین طراح میتوانند محصول را برای کاهش اندازه و قیمت، بهینه کنند. امروزه استفاده همه گیر از ابزارهاي سيار Device Mobile مانند لپتاپ، تبلت، تلفن های همراه و… سبب شده که فناوری هاي جديدتر و همراه با اين ابزارها جهت ارتباط با محيط بيرون پديد آيند. استفاده از ارتباطات بیسیم و راديويي، سامانه شناسايي با استفاده از فرکانس راديويي، بارکد و کدهاي دوبعدي و…

هفت ایده‌ها برای شروع ساخت یک لپ تاپ شما همیشه خواسته

laptopاین پورت برای افرادی که دائما در جلسات یا کنفرانسهای مختلف شرکت میکنند و تمایل دارند از لپ تاپ خود برای ارائه مطالب استفاده کنند، کاربرد زیادی دارد. این پورت رابطی بین لپ تاپ و دستگاه ویدئو پروژکتور است و با توجه به نسل آن قابلیت نمایش ۴K را نیز دارند. پورت VGA نیز رابطی برای نمایش تصاویر در نمایشگرها و ویدئو پروژکتور است. این پورت از نوع آنالوگ بوده و در لپ تاپهای نسل جدید کمتر دیده میشود. این پورت که یکی از کاربردیترین پورتهای تعبیه شده روی بدنه لپ تاپ محسوب میشود، در انواع مختلف وجود دارد. پورتهای USB 3.0، USB 2.0 و انواع مختلف USB نایپ C و … شامل این دسته هستند و از سرعت انتقال مختلفی را در اختیار کاربران قرار میدهند. مولفه دیگری که باید قبل انتخاب لپ تاپ در بررسی کنید، نوع سیستم عامل است. سیستم عامل ویندوز و مک جزو مشهورترین سیستم عاملهای بازار هستند.

ترس؟ نه اگر استفاده می‌کنید لپ تاپ مناسب وسیله!

■ شکل و شمایل عجیب و غریب و قطر و ضخامت بیشتر از سری های دیگه لپ تاپ ایسوس . ■ تاچ پد بزرگ با دکمه های راست کلیک و چپ کلیک مجزا که کاربر احساس راحتی کنه . ■ طراحی مهندسی شده برای به حداقل رسوندن آسیب به دست و انگشتان ، چون بازی آدم رو درگیر میکنه و متوجه گذر زمان نمیشه اما بدن که این جور چیزا حالیش نیست ! بالاخره یجایی آسیب می بینه . ■ طبق تحقیقات من ، شرکت ایسوس فقط یک مدل ۱۴ اینچی سری G لپ تاپ ایسوس زده . بقیه لپ تاپ های ایسوس مخصوص بازی همشون ۱۵ اینچ به بالا و بیشتر هم ۱۷ اینچی هستن . در شکل زیر می تونید کلید های چپ و راست و بالا و پایین رو که از بقیه کلید ها مجزا شده ببینید . سری K و سری X لپ تاپ ایسوس فکر میکنم پر طرفدار ترین سری لپ تاپ های ایسوس باشن .

laptopاگر با بازار این محصول آشنا نباشید، از این که قیمت های مختلفی برای این لپ تاپ در بین برند های مختلف وجود دارد، تعجب خواهید کرد. دلیل این تفاوت قیمتها، میتواند معروفیت برند های خاص، استفاده از سخت افزار هایی با کیفیت و کارایی بهتر، ضمانت پس از فروش و عوامل زیاد دیگری باشد. این روزها برای خرید لپ تاپ، میبایست تحقیقات زیادی انجام دهید. شما باید لپ تاپ های مورد نظر خود را از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری بررسی کرده و با دانش و آگاهی نسبی، اقدام به خرید کنید. چه بسا کاربرانی هستند که به دنبال خرید لپ تاپ ارزان قیمت میباشند و نکات مهم دیگر را مد نظر قرار نمیدهند و در نهایت از خرید خود پشیمان میشوند. بنابراین، این موضوع که لپ تاپ شما قرار است کدام یک نیازهای شما را برطرف کند، میبایست در اولویت قرار گیرد. اشتباه بسیاری از خریداران این است که اول از همه، قیمت لب تاب های مختلف را با هم مقایسه میکنند.

چرا هیچ کس درباره لپ تاپ صحبت نمی کند و امروز چه کاری باید انجام دهید

laptopتکنولوژی هایی که مربوط به صدا ، تصویر ، نمایشگر و گهگاه تاچ پد و در کل Navigation هست ، اغلب در سری N لپ تاپ ایسوس دیده میشه . اکثر لپ تاپ های ایسوس سری N ، دارای نمایشگر های ۱۵ و ۱۷ اینچی هستند و تعداد لپ تاپ ایسوس با نمایشگر ۱۴ اینچی در سری N کم هست . چون اکثر افرادی که سری N لپ تاپ ایسوس رو میگیرن یا برای تماشای فیلم و انجام بازی میگیرن ، یا برای ادیت و طراحی گرافیکی . پس باید نمایشگر بزرگی جلوی روشون باشه . سری N لپ تاپ ایسوس معمولا قوی تر از سری K , X , S , U تولید میشه و تکنولوژی های بیشتری رو هم تو خودشون جاساز کردن . معمولا بهترین اسپیکر ها و نمایشگر ها رو دارن ، کارت گرافیک های قوی دارن و در طراحی کیبورد و تاچ پد دقت زیادی به خرج رفته . ظاهر خوبی دارن و خلاصه تمام شرایط برای شل شدن سر کیسه شما توسط ایسوس با سری N فراهم شده .

یکی از مهمترین قطعات یک سیستم گیمینگ، پردازنده است.

laptopدر این بین این نکته را نیز به یاد داشته باشید که برای ارتقای ظرفیت هارد، باید پاور و منبع تغذیه شما نیز قدرت پشتیبانی از آن را داشته باشد. مغز متفکر کامپیوتر یا پردازنده مرکزی از جمله مهمترین سخت افزارها در سیستم شناخته میشود. در واقع این بخش از رایانه اقدامات محاسبات و همچنین اجرای برنامه ها را می تواند برای شما انجام دهد. یکی از مهمترین قطعات یک سیستم گیمینگ، پردازنده است. عملکرد و راندمان کلی سیستم با استفاده از این قطعه مورد بررسی قرار میگیرد. در واقع با توجه به اینکه برای محاسبات فیزیکی، پردازنده به عنوان مهمترین بخش شناخته می شود. در خرید آن باید دقت کافی به خرج داده شود. نقش پردازنده مرکزی در انجام بازی ها و اجرای سریعتر آنها به شکل قابل توجهی مشاهده می شود. برای اجرای بازی ها و انجام کارهای گرافیکی، پردازنده های یکسان در دسکتاپ و کامپیوتر کمابیش خروجی یکسانی را نشان می دهند. از طرف دیگر، کارت گرافیک به کار رفته در کامپیوتر های رومیزی و سازگاری آن با پردازنده این امکان را میدهد که بتوانید از آن در مقایسه با لپ تاپ، سرعت بیشتری مشاهده کنید.

laptopقیمت بالای لپتاپهای گیمینگ ام اس آی با توجه به طراحی زیبا در کنار کانفیگ قوی منطقی به نظر میرسد. این برند نیازی به معرفی ندارد. لپتاپهای این برند با استفاده از خدمات پشتیبان مورد اعتماد و سیستم عامل کاربرپسند از مخاطبان و طرفداران زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. سیستم عامل این لپتاپها مکینتاش است که در مقایسه با سیستم عاملهای دیگر برندها خطاهای کمتری را از آن شاهد بودیم. تفاوت بین مدلهای مختلف دسته لپ تاپ اپل طوری است که همه ساله میتوانیم شاهد تکنولوژی جدید و جذابی در آنها باشیم. خاص بودن برند اپل و قرار گرفتن در کلاس گجتهای لاکچری با امکانات زیاد باعث بالا بودن قیمت آن میباشد. برند جذاب ریزر در سال 2005 با هدف ارائه محصولات گیمینگ به کاربران در آمریکا تاسیس شد. محصولات برند ریزر بسیار خاص و مورد پسند بسیاری از گیمرها هستند. لپ تاپهای این شرکت نیز با ویژگیهای منحصر به فرد و طراحی ساده اما با جزئیات دقیق، طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند.

laptopمشکل صدای کامپیوتر میتواند بسیار آزاردهنده باشد زیرا بخش زیادی از استفاده شما از سیستم را دچار اختلال میکند. ممکن است سیستم خود را ریاستارت کرده یا از حالت Sleep خارج کرده باشید و متوجه شوید بهطور ناگهانی و بیهیچ دلیلی کامپیوتر شما صدا ندارد. هنگام ورود به سیستم صدای زنگ خوشآمدگویی ویندوز را نمیشنوید یا زمان پخش ویدیو مورد نظرتان صدا همراه آن نیست. پس مشکل چیست؟ ممکن است این اختلال به تنظیمات صوتی مربوط باشد و این مشکل صدای کامپیوتر در واقع از اسپیکر کامپیوتر باشد؛ حتی ممکن است هدفونتان به سیستم وصل بوده و متوجه آن نباشید. با اینحال نگران نباشید زیرا بخش سخت را برایتان انجام دادهایم. در این بلاگ به شما روشهایی را معرفی میکنیم تا اختلال پیش آمده را رفع کنید. یکی از پیشپا افتادهترین اتفاقاتی که ممکن است منجر به بیصدا شدن کامپیوتر شما بشود این است که آن را میوت کرده باشید و این حالت ممکن است تنها با فشار دادن دکمه اشتباه کیبورد اتفاق بیفتد.

  1. ۸ گیگا بایت رم با سرعت ۲۹۳۳ قابل ارتقا به ۱۶ گیگ
  2. از HDD و SSD در کنار هم استفاده میکنند
  3. سیستم عامل: ویندوز ۱۱ (هوم یا پرو)
  4. اچ پی (HP)
  5. با وزن ۲.۳ کیلوگرم
  6. آفلاین بودن بازی
  7. تعمیرات تلویزیون پروجکشن

امکان ادامه تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در خارج از کشور به چه صورت است؟ زبان تدریس رشته علوم کامپیوتر در کشورهای مختلف متفاوت است، اما اغلب این رشته به زبان انگلیسی تدریس میشود. تحصیل در رشته علوم کامپیوتر بدون مدرک زبان، بستگی به دانشگاه دارد و در برخی موارد امکانپذیر و در بسیاری از موارد امکان آن وجود نخواهد داشت. شهریه دانشگاهها در رشته علوم کامپیوتر، از کشوری به کشور دیگر و بسته به نوع دانشگاه (خصوصی یا دولتی) متفاوت است. درآمد رشته علوم کامپیوتر در خارج از کشور نیز متغیر است و وابسته به کشوری است که در آن مشغول به کار میشوید. توجه داشته باشید که در بیشتر موارد، برای ادامه تحصیل در خارج از کشور، باید با زبان خارجی کشور مورد نظر و همچنین زبان انگلیسی آشنایی خوبی داشته باشید. علاوه بر این، برای اثبات آشنایی با زبان انگلیسی نیز به شرکت در آزمونهای بینالمللی و معتبر زبان خارجی مانند تافل، آیلتس و دولینگو نیاز دارید. برای شروع این مسیر میتوانید از مجموعه فیلمهای آموزش زبان انگلیسی فرادرس کمک بگیرید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت لپ تاپ i5 وب سایت خود باشید.

کامپیوتر در زبان فارسی به رایانه معروف است

laptopدر سوئدی رایانه "dator" خوانده می شود که از "data" ( داده ها ) برگرفته شده است. به فنلاندی "tietokone" خوانده می شود که به معنی «ماشین اطلاعات» می باشد. اما در زبان ایسلندی توصیف شاعرانه تری بکار می رود، «tölva» که واژه ایست مرکب و به معنای «زن پیشگوی شمارشگر» می باشد. در چینی رایانه «dian nao» یا «مغز برقی» خوانده می شود. در انگلیسی واژه ها و تعابیر گوناگونی استفاده می شود، به عنوان مثال دستگاه داده پرداز ( «data processing machine» ) . اما اکنون اکثر انسان ها کامپیوتر را مهمترین نیاز بشر می دانند . کامپیوتر در زبان فارسی به رایانه معروف است. واژهٔ رایانه از مصدر رایانیدن ساخته شده که در فارسی میانه به شکلِ rāyēnīdan و به معنای «سنجیدن، سبک و سنگین کردن، مقایسه کردن» یا «مرتّب کردن، نظم بخشیدن و سامان دادن» بوده است. این مصدر در زبان فارسی میانه یا همان پهلوی کاربرد فراوانی داشته و مشتق های زیادی نیز از آن گرفته شده بوده.

  • لوازم خانگی هوشمند
  • برند ایسر (Acer)
  • مبحث آنالیز ترکیبی
  • نظریه گراف
  • لپ تاپ های شما ، استوک کدام کشورهستند ؟
  • محدودیت در ارتقای دستگاه

laptopترکیبی از یک لپتاپ و یک تلفن همراه است. تبلت از یک تلفن همراه، بزرگتر است و به جای صفحه کلید از یک صفحه نمایش لمسی بهره می گیرد. رایانه هایی هستند که افراد آن را میپوشند و بدون کمک از دست به راحتی از آن استفاده می کنند. اين رایانه ها کاربردهاي مختلفي دارند. ساعت هوشمند، کاله هوشمند نمونه هایی هستند. امروزه برای کنترل بسیاری از دستگاه ها به کار می روند. مشخصه کلیدی این رایانه ها، طراحی اختصاصی برای انجام یک کار مشخص است و مهندسین طراح میتوانند محصول را برای کاهش اندازه و قیمت، بهینه کنند. امروزه استفاده همه گیر از ابزارهاي سيار Device Mobile مانند لپتاپ، تبلت، تلفن های همراه و… سبب شده که فناوری هاي جديدتر و همراه با اين ابزارها جهت ارتباط با محيط بيرون پديد آيند. استفاده از ارتباطات بیسیم و راديويي، سامانه شناسايي با استفاده از فرکانس راديويي، بارکد و کدهاي دوبعدي و…

هفت ایده‌ها برای شروع ساخت یک لپ تاپ شما همیشه خواسته

laptopاین پورت برای افرادی که دائما در جلسات یا کنفرانسهای مختلف شرکت میکنند و تمایل دارند از لپ تاپ خود برای ارائه مطالب استفاده کنند، کاربرد زیادی دارد. این پورت رابطی بین لپ تاپ و دستگاه ویدئو پروژکتور است و با توجه به نسل آن قابلیت نمایش ۴K را نیز دارند. پورت VGA نیز رابطی برای نمایش تصاویر در نمایشگرها و ویدئو پروژکتور است. این پورت از نوع آنالوگ بوده و در لپ تاپهای نسل جدید کمتر دیده میشود. این پورت که یکی از کاربردیترین پورتهای تعبیه شده روی بدنه لپ تاپ محسوب میشود، در انواع مختلف وجود دارد. پورتهای USB 3.0، USB 2.0 و انواع مختلف USB نایپ C و … شامل این دسته هستند و از سرعت انتقال مختلفی را در اختیار کاربران قرار میدهند. مولفه دیگری که باید قبل انتخاب لپ تاپ در بررسی کنید، نوع سیستم عامل است. سیستم عامل ویندوز و مک جزو مشهورترین سیستم عاملهای بازار هستند.

ترس؟ نه اگر استفاده می‌کنید لپ تاپ مناسب وسیله!

■ شکل و شمایل عجیب و غریب و قطر و ضخامت بیشتر از سری های دیگه لپ تاپ ایسوس . ■ تاچ پد بزرگ با دکمه های راست کلیک و چپ کلیک مجزا که کاربر احساس راحتی کنه . ■ طراحی مهندسی شده برای به حداقل رسوندن آسیب به دست و انگشتان ، چون بازی آدم رو درگیر میکنه و متوجه گذر زمان نمیشه اما بدن که این جور چیزا حالیش نیست ! بالاخره یجایی آسیب می بینه . ■ طبق تحقیقات من ، شرکت ایسوس فقط یک مدل ۱۴ اینچی سری G لپ تاپ ایسوس زده . بقیه لپ تاپ های ایسوس مخصوص بازی همشون ۱۵ اینچ به بالا و بیشتر هم ۱۷ اینچی هستن . در شکل زیر می تونید کلید های چپ و راست و بالا و پایین رو که از بقیه کلید ها مجزا شده ببینید . سری K و سری X لپ تاپ ایسوس فکر میکنم پر طرفدار ترین سری لپ تاپ های ایسوس باشن .

laptopاگر با بازار این محصول آشنا نباشید، از این که قیمت های مختلفی برای این لپ تاپ در بین برند های مختلف وجود دارد، تعجب خواهید کرد. دلیل این تفاوت قیمتها، میتواند معروفیت برند های خاص، استفاده از سخت افزار هایی با کیفیت و کارایی بهتر، ضمانت پس از فروش و عوامل زیاد دیگری باشد. این روزها برای خرید لپ تاپ، میبایست تحقیقات زیادی انجام دهید. شما باید لپ تاپ های مورد نظر خود را از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری بررسی کرده و با دانش و آگاهی نسبی، اقدام به خرید کنید. چه بسا کاربرانی هستند که به دنبال خرید لپ تاپ ارزان قیمت میباشند و نکات مهم دیگر را مد نظر قرار نمیدهند و در نهایت از خرید خود پشیمان میشوند. بنابراین، این موضوع که لپ تاپ شما قرار است کدام یک نیازهای شما را برطرف کند، میبایست در اولویت قرار گیرد. اشتباه بسیاری از خریداران این است که اول از همه، قیمت لب تاب های مختلف را با هم مقایسه میکنند.

چرا هیچ کس درباره لپ تاپ صحبت نمی کند و امروز چه کاری باید انجام دهید

laptopتکنولوژی هایی که مربوط به صدا ، تصویر ، نمایشگر و گهگاه تاچ پد و در کل Navigation هست ، اغلب در سری N لپ تاپ ایسوس دیده میشه . اکثر لپ تاپ های ایسوس سری N ، دارای نمایشگر های ۱۵ و ۱۷ اینچی هستند و تعداد لپ تاپ ایسوس با نمایشگر ۱۴ اینچی در سری N کم هست . چون اکثر افرادی که سری N لپ تاپ ایسوس رو میگیرن یا برای تماشای فیلم و انجام بازی میگیرن ، یا برای ادیت و طراحی گرافیکی . پس باید نمایشگر بزرگی جلوی روشون باشه . سری N لپ تاپ ایسوس معمولا قوی تر از سری K , X , S , U تولید میشه و تکنولوژی های بیشتری رو هم تو خودشون جاساز کردن . معمولا بهترین اسپیکر ها و نمایشگر ها رو دارن ، کارت گرافیک های قوی دارن و در طراحی کیبورد و تاچ پد دقت زیادی به خرج رفته . ظاهر خوبی دارن و خلاصه تمام شرایط برای شل شدن سر کیسه شما توسط ایسوس با سری N فراهم شده .

یکی از مهمترین قطعات یک سیستم گیمینگ، پردازنده است.

laptopدر این بین این نکته را نیز به یاد داشته باشید که برای ارتقای ظرفیت هارد، باید پاور و منبع تغذیه شما نیز قدرت پشتیبانی از آن را داشته باشد. مغز متفکر کامپیوتر یا پردازنده مرکزی از جمله مهمترین سخت افزارها در سیستم شناخته میشود. در واقع این بخش از رایانه اقدامات محاسبات و همچنین اجرای برنامه ها را می تواند برای شما انجام دهد. یکی از مهمترین قطعات یک سیستم گیمینگ، پردازنده است. عملکرد و راندمان کلی سیستم با استفاده از این قطعه مورد بررسی قرار میگیرد. در واقع با توجه به اینکه برای محاسبات فیزیکی، پردازنده به عنوان مهمترین بخش شناخته می شود. در خرید آن باید دقت کافی به خرج داده شود. نقش پردازنده مرکزی در انجام بازی ها و اجرای سریعتر آنها به شکل قابل توجهی مشاهده می شود. برای اجرای بازی ها و انجام کارهای گرافیکی، پردازنده های یکسان در دسکتاپ و کامپیوتر کمابیش خروجی یکسانی را نشان می دهند. از طرف دیگر، کارت گرافیک به کار رفته در کامپیوتر های رومیزی و سازگاری آن با پردازنده این امکان را میدهد که بتوانید از آن در مقایسه با لپ تاپ، سرعت بیشتری مشاهده کنید.

laptopقیمت بالای لپتاپهای گیمینگ ام اس آی با توجه به طراحی زیبا در کنار کانفیگ قوی منطقی به نظر میرسد. این برند نیازی به معرفی ندارد. لپتاپهای این برند با استفاده از خدمات پشتیبان مورد اعتماد و سیستم عامل کاربرپسند از مخاطبان و طرفداران زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. سیستم عامل این لپتاپها مکینتاش است که در مقایسه با سیستم عاملهای دیگر برندها خطاهای کمتری را از آن شاهد بودیم. تفاوت بین مدلهای مختلف دسته لپ تاپ اپل طوری است که همه ساله میتوانیم شاهد تکنولوژی جدید و جذابی در آنها باشیم. خاص بودن برند اپل و قرار گرفتن در کلاس گجتهای لاکچری با امکانات زیاد باعث بالا بودن قیمت آن میباشد. برند جذاب ریزر در سال 2005 با هدف ارائه محصولات گیمینگ به کاربران در آمریکا تاسیس شد. محصولات برند ریزر بسیار خاص و مورد پسند بسیاری از گیمرها هستند. لپ تاپهای این شرکت نیز با ویژگیهای منحصر به فرد و طراحی ساده اما با جزئیات دقیق، طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند.

laptopمشکل صدای کامپیوتر میتواند بسیار آزاردهنده باشد زیرا بخش زیادی از استفاده شما از سیستم را دچار اختلال میکند. ممکن است سیستم خود را ریاستارت کرده یا از حالت Sleep خارج کرده باشید و متوجه شوید بهطور ناگهانی و بیهیچ دلیلی کامپیوتر شما صدا ندارد. هنگام ورود به سیستم صدای زنگ خوشآمدگویی ویندوز را نمیشنوید یا زمان پخش ویدیو مورد نظرتان صدا همراه آن نیست. پس مشکل چیست؟ ممکن است این اختلال به تنظیمات صوتی مربوط باشد و این مشکل صدای کامپیوتر در واقع از اسپیکر کامپیوتر باشد؛ حتی ممکن است هدفونتان به سیستم وصل بوده و متوجه آن نباشید. با اینحال نگران نباشید زیرا بخش سخت را برایتان انجام دادهایم. در این بلاگ به شما روشهایی را معرفی میکنیم تا اختلال پیش آمده را رفع کنید. یکی از پیشپا افتادهترین اتفاقاتی که ممکن است منجر به بیصدا شدن کامپیوتر شما بشود این است که آن را میوت کرده باشید و این حالت ممکن است تنها با فشار دادن دکمه اشتباه کیبورد اتفاق بیفتد.

  1. ۸ گیگا بایت رم با سرعت ۲۹۳۳ قابل ارتقا به ۱۶ گیگ
  2. از HDD و SSD در کنار هم استفاده میکنند
  3. سیستم عامل: ویندوز ۱۱ (هوم یا پرو)
  4. اچ پی (HP)
  5. با وزن ۲.۳ کیلوگرم
  6. آفلاین بودن بازی
  7. تعمیرات تلویزیون پروجکشن

امکان ادامه تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در خارج از کشور به چه صورت است؟ زبان تدریس رشته علوم کامپیوتر در کشورهای مختلف متفاوت است، اما اغلب این رشته به زبان انگلیسی تدریس میشود. تحصیل در رشته علوم کامپیوتر بدون مدرک زبان، بستگی به دانشگاه دارد و در برخی موارد امکانپذیر و در بسیاری از موارد امکان آن وجود نخواهد داشت. شهریه دانشگاهها در رشته علوم کامپیوتر، از کشوری به کشور دیگر و بسته به نوع دانشگاه (خصوصی یا دولتی) متفاوت است. درآمد رشته علوم کامپیوتر در خارج از کشور نیز متغیر است و وابسته به کشوری است که در آن مشغول به کار میشوید. توجه داشته باشید که در بیشتر موارد، برای ادامه تحصیل در خارج از کشور، باید با زبان خارجی کشور مورد نظر و همچنین زبان انگلیسی آشنایی خوبی داشته باشید. علاوه بر این، برای اثبات آشنایی با زبان انگلیسی نیز به شرکت در آزمونهای بینالمللی و معتبر زبان خارجی مانند تافل، آیلتس و دولینگو نیاز دارید. برای شروع این مسیر میتوانید از مجموعه فیلمهای آموزش زبان انگلیسی فرادرس کمک بگیرید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت لپ تاپ i5 وب سایت خود باشید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 259
  • بازدید کلی : 362
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی