loading...

رودخانه

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بازدید : 21
5 بهمن 1401 زمان : 13:32

معرفی مشخصات لبتاپ های مناسب برای معماری

  1. جزو لپ تاپ های میان رده
  2. علاقه به حل مسائل و معماها
  3. با وزن ۲.۱ کیلوگرم
  4. دارای SSD 512GB
  5. حافظه: 5GB

laptopساده ترین راه برای گرفتن اسکرین شات در ویندوز 10 یا ویندوز 11 فشار دادن کلید Print Screen (PrtScn) است. برای گرفتن عکس از کل صفحه، کافی است PrtScn را در سمت راست بالای صفحه کلید خود فشار دهید. در ویندوز 10، اسکرین شات در کلیپ بورد شما کپی می شود. برای ذخیره فایل، اسکرین شات را در هر برنامه ای که به شما امکان درج تصاویر را می دهد، مانند Microsoft Word یا Paint قرار دهید. در ویندوز 11، با فشار دادن دکمه PrtScn، اسکرین شات در پوشه اختصاصی Screenshots رایانه شما ذخیره می شود - می توانید با باز کردن File Explorer و کلیک کردن روی Pictures در سمت چپ، آن را پیدا کنید. و اگر آن را فعال کرده باشید، اسکرین شات را نیز در OneDrive شما ذخیره می کند. استفاده از کلید Print Screen یکی از رایجترین روشهایی است که از طریق آن میتوان از لپ تاپ اسکرین شات گرفت. بدین منظور کلید Print Screen یا PrtScn را برای گرفتن اسکرین شات از تمام صفحه بفشارید.

laptopالبته در نظر داشته باشید که SSD نسبت به HDD گرانتر است. • فوق حرفهای: به دلیل حجم بالای نرم افزارها و بازیهای کاربران، ظرفیت هارد سیستم آنها باید بالای یک ترابایت باشد. همچنین یک حافظه SSD مجزا با ظرفیت حداقل ۲۵۰ گیگابایت میخواهند. • حرفهای: در خرید لپ تاپ حرفهای هم به حجم بالا با حافظه داخلی حداقل یک ترابایت نیاز خواهید داشت و در صورت تمایل، میتوانید یک درایو SSD با ظرفیت حداقل ۱۲۰ گیگابایت نیز به سیستم خود اضافه کنید. • نیمه حرفهای: با توجه به کاربردتان میتوانید برای سیستم خود، ظرفیت یک ترابایت انتخاب کنید. • عادی: برای این دسته از کاربران، با توجه به نوع استفاده آنها، حافظه ۵۰۰ گیگابایت یا یک ترابایت ایده آل میباشد. اما اگر کم آوردید، هارد اکسترنال همیشه و همه جا یار و یاور شماست. تا الان از سخت افزارهای تعیین کننده در عملکرد و سرعت لپ تاپ صحبت کردیم. اما خوب است بدانید هر چقدر سیستم شما باکیفیت و به اصطلاح خفن هم باشد، تا یک صفحه نمایش خوب و استاندارد نداشته باشید، چشم و روحتان در عذاب است.

رویکرد جامع به کامپیوتر

laptopهفتمین پلیر کامپیوتر برتر فهرست ما، برنامه DivX Player است. این پلیر ویندوز از پخش رایگان HEVC پشتیبانی میکند. کاربر میتواند با استفاده از این برنامه، فایلهای UltraHD 4K را نیز اجرا کند. لازم به ذکر است که این پلیر فیلم های 4K از فرمتهای MP4 ،MKV ،DivX و AVI به خوبی پشتیبانی میکند. DivX به عنوان یک سرویس استریم نیز عمل کرده و به کاربر اجازه میدهد که موزیک، ویدیو یا عکس را از هر دیوایس سازگار با DLNA استریم کند. برنامه DivX Player از ویژگیهای جالبی نظیر Trick Play پشتیبانی کرده و به کاربر امکان پرش به سکانس مورد علاقه خود را میدهد. به لطف بهرهمندی از ویژگی Chapter Points، کاربر به آسانی میتواند صحنههای مختلف یک ویدیو را پخش نماید. برنامه DivX Player از فایلهای صوتی نیز پشتیبانی میکند و میتواند به عنوان یک موزیک پلیر مورد استفاده قرار بگیرد. طرفداران این برنامه، آن را بهترین نرم افزار پخش فیلم برای کامپیوتر میدانند.

laptopدر نمایشگر لپ تاپ پارامتر هایی چون وضوح تصویر، نرخ نوسازی تصویر (refresh rate) میزان روشنایی، پوشش صفحه نمایش و پنل نمایشگر مورد توجه قرار می گیرد. روشنایی: میزان روشنایی صفحه نمایش را با واحد Nit می سنجند. هرچه عدد آن بیشتر باشد نوری هم که از نمایشگر خارج می شود بیشتر است و استفاده از آن در محیط های باز و روشن آسانتر است. البته نور بیشتر، باتری بیشتری نیز مصرف می کند. میانگین میزان روشنایی در لپتاپها 180Nit است که در بعضی مدلها این عدد به 400 میرسد. پوشش نمایشگر: دونوع پوشش مات و براق بر روی نمایشگرها به کار میرود. پوششهای براق رنگهای بهتر و زنده تری نمایش می دهند اما این نمایشگرها مثل آینه عمل می کنند و تصویر کاربر و نورهای اطراف را انعکاس می دهند. به همین دلیل چشم را زودتر خسته می کنند و استفاده از آن در محیط باز و پر نور به راحتی ممکن نیست.

همه رایانه را دوست دارند

رایانههای امروزه، قادرند چندین برنامه را در آن واحد اجرا نمایند. از این قابلیت به عنوان چندکارگی (multitasking) نام برده میشود. در واقع، CPU یک رشته دستورالعملها را از یک برنامه اجرا میکند، سپس پس از یک مقطع ویژه زمانی دستورالعملهایی از یک برنامه دیگر را اجرا میکند. این فاصله زمانی اکثراً بهعنوان یک برش زمانی (time slice) نام برده میشود. این ویژگی که CPU زمان اجرا را بین برنامهها تقسیم میکند، این توهم را به وجود میآورد که رایانه همزمان مشغول اجرای چند برنامهاست. این شبیه به چگونگی نمایش فریمهای یک فیلم است، که فریمها با سرعت بالا در حال حرکت هستند و به نظر میرسد که صفحه ثابتی تصاویر را نمایش میدهد. سیستمعامل همان برنامهای است که این اشتراک زمانی را بین برنامههای دیگر تعیین میکند. بزرگترین بخش نرمافزاری مربوط به نرمافزارهای سیستم میشود. مهمترین و بزرگترین نرمافزار سیستمی سیستم عامل (OS) است که توسط توسعه دهندگان برای ایجاد واسط کاربری و استفاده از نرمافزارهای کاربردی تولید میشود. تمامی این سیستمهای عامل با طرح و رابط کاربری خودشان طیف مخاطبان خودشان را دربردارند.

Finest لپ تاپ جهان می‌توانید واقعا خرید

لب تاپ 15 اینچی دل مدل G3 15-3579 - Z از لپتاپهای سری G شرکت «Dell» است که به تازگی توسط این شرکت وارد بازار شده اند. این محصول برای گیمینگ و کاربردهای حرفه ای گرافیکی تدوین و طراحی شده اند. سختافزارهای قوی و امکانات متعددی که در این سری به کار رفته است بسیار مناسب کاربریهای حرفهای است. استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها، قرار دادن آخرین مدل های پردازنده و کارت های گرافیک قدرتمند مجزا در این مدل تجربه بازی را برای گیمر های حرفه ای را به نوعی ملموس و واقعی تر رقم خواهد زد. صفحهنمایش این لپ تاپ اندازه 15.6 اینچی داشته و به پنل IPS با وضوح FULL HD در رزولوشن 1920×1080 و روکش مات مجهز شده است. این صفحه نمایش با کیفیت نمونهای ایدهآل برای گیمرها محسوب میشود که میتوان ساعتها بدون خستگی چشم به آن نگاه کرد. لب تاپ 15 اینچی دل مدل G3 15-3579 -Z با ضخامت حدودا 22 میلیمتری و وزن 2.5 کیلوگرمی، اندازهی معقول و خوبی نسبت به رقبای خود دارد.

  • امکان ارتقاء سخت افزاری
  • تهیه پرزنتیشن
  • پردازنده Ryzen 7 3700U
  • شبکههای اطلاع رسانی

بنابراین این فروشگاه ها بنا به دلایلی همچون عدم پرداخت مالیات مجدد، تخلیه ی انبار و نیز افزایش نقدینگی برای خرید کالاهای جدید، محصولات خود را در حراج و با قیمتی پایین تر به فروش میرسانند. بنابراین اینکه در ایران به لپ تاپ های دست دوم لپ تاپ استوک میگویند اشتباه است. استوک در زبان انگلیسی به معنای کالای ذخیره شده در انبار است. اما در زبان فارسی به معنای کالای دست دوم شناخته میشود. به همین دلیل، همیشه تصور ما این است که کالا دست دوم با نام استوک شناخته میشود. اما نکتهای که باید بدانید این است که همیشه اجناس استوک عموماً دستدوم یا کارکرده نیست. بسیاری از شرکتهای بزرگ اروپایی و آمریکایی از روش خاصی برای جلب توجه استفاده میکنند. یکی از این روشها، فروش کالاهای برگشتی است. مشتریان ممکن است به هر دلیلی بعد از خرید کالا پشیمان شوند و کالا را به فروشگاه بازگردانند. در حالی که کالای برگشتی به هیچ عنوان کالای دست دوم نیست.

همه کامپیوتر را دوست دارند

laptopدر این دستگاه از رم ۸، کارت گرافیک ۲ و حافظه داخلی ۱ ترابایتی استفاده کردهاند. تمام این ویژگیها در کنار پردازنده نسل ۳ اینتل، این سیستم را برای انجام کارهای صنعتی، حرفهای و سنگین بسیار ایدهآل میکند. یکی از بهترین قسمتهای این دستگاه که توجه بسیاری از خریداران را نیز به خود جلب میکند، تعداد پورت در آن است. این سیستم آل این وان با حافظه رم ۴ گیاگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایت دارای پردازنده سری Pentium است که با طراحی مدرن خود جذابیت ظاهری بسیاری دارند. این دستگاه حتی در اجرای بازیهای کامپیوتری نیز جوابگو شما خواهد بود. این مدل یکی از زیباترین و کارآمدترین سیستمهای آل این وان از برند لنوو است که در آن از پردازنده نسل ۵ اینتل استفاده کردهاند. این سیستم به منظور انجام کارهای اداری، روزمره و کمی فراتر از آن بهترین گزینه به شمار میآید. همچنین طراحی این دستگاه نیز ظاهر بسیار زیبایی برای آن رقم زده است. اکنون که در مورد کامپیوتر های all in one اطلاعاتی کسب کردید، بهتر است بر اساس نیازی که دارید تصمیم بگیرید که کدام یک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. معمولاً این دستگاهها صفحه نمایش LCD یا جدیداً LED دارند. این صفحه نمایش باریک و پیشرفته فضای کمتری اشغال میکند که از نقاط مثبت این دستگاه به شمار میآید.

{آیا تا به حال} شنیده اید؟ کامپیوتر بهترین شرط برای توسعه شماست

laptopاین اطلاعات را باید از کارشناسان مربوطه پرسید. سایت HWBOT اطلاعات کاملی درباره قطعات کامپیوتر را شامل می شود. حتی اخبارهایی که از رایانه ارائه می شود از این سایت استخراج می شود. سایت HWBOT یک منبع معتبر برای کسب اطلاعات است. همچنین این سایت اطلاعات با ارزشی درباره مقایسه قطعات ارائه می دهد. برای انجام بنچمارک گوشی سایت های متعددی وجود دارد. یکی از سایت های بسیار کاربردی برای انجام ارزیابی موبایل سایت AnTuTu Bench mark است. موبایل های اندروید و ISO را می توان به کمک این سایت سنجید و تست های متعددی روی آن انجام داد. این سایت با ارزیابی توانایی CPU، VGA و حافظه یک موبایل به او یک امتیاز می دهد. بهدلیل استفاده زیاد افراد مختلف از این سایت سبب شده است سایت AnTuTu از نظر دیتا بیس بسیار قوی باشد. یکی از بهترین معیارهای سنجش موبایل که به وسیله ویندوز انجام می شود سایت Geek banch است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از لپ تاپ مهندسی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

معرفی مشخصات لبتاپ های مناسب برای معماری

  1. جزو لپ تاپ های میان رده
  2. علاقه به حل مسائل و معماها
  3. با وزن ۲.۱ کیلوگرم
  4. دارای SSD 512GB
  5. حافظه: 5GB

laptopساده ترین راه برای گرفتن اسکرین شات در ویندوز 10 یا ویندوز 11 فشار دادن کلید Print Screen (PrtScn) است. برای گرفتن عکس از کل صفحه، کافی است PrtScn را در سمت راست بالای صفحه کلید خود فشار دهید. در ویندوز 10، اسکرین شات در کلیپ بورد شما کپی می شود. برای ذخیره فایل، اسکرین شات را در هر برنامه ای که به شما امکان درج تصاویر را می دهد، مانند Microsoft Word یا Paint قرار دهید. در ویندوز 11، با فشار دادن دکمه PrtScn، اسکرین شات در پوشه اختصاصی Screenshots رایانه شما ذخیره می شود - می توانید با باز کردن File Explorer و کلیک کردن روی Pictures در سمت چپ، آن را پیدا کنید. و اگر آن را فعال کرده باشید، اسکرین شات را نیز در OneDrive شما ذخیره می کند. استفاده از کلید Print Screen یکی از رایجترین روشهایی است که از طریق آن میتوان از لپ تاپ اسکرین شات گرفت. بدین منظور کلید Print Screen یا PrtScn را برای گرفتن اسکرین شات از تمام صفحه بفشارید.

laptopالبته در نظر داشته باشید که SSD نسبت به HDD گرانتر است. • فوق حرفهای: به دلیل حجم بالای نرم افزارها و بازیهای کاربران، ظرفیت هارد سیستم آنها باید بالای یک ترابایت باشد. همچنین یک حافظه SSD مجزا با ظرفیت حداقل ۲۵۰ گیگابایت میخواهند. • حرفهای: در خرید لپ تاپ حرفهای هم به حجم بالا با حافظه داخلی حداقل یک ترابایت نیاز خواهید داشت و در صورت تمایل، میتوانید یک درایو SSD با ظرفیت حداقل ۱۲۰ گیگابایت نیز به سیستم خود اضافه کنید. • نیمه حرفهای: با توجه به کاربردتان میتوانید برای سیستم خود، ظرفیت یک ترابایت انتخاب کنید. • عادی: برای این دسته از کاربران، با توجه به نوع استفاده آنها، حافظه ۵۰۰ گیگابایت یا یک ترابایت ایده آل میباشد. اما اگر کم آوردید، هارد اکسترنال همیشه و همه جا یار و یاور شماست. تا الان از سخت افزارهای تعیین کننده در عملکرد و سرعت لپ تاپ صحبت کردیم. اما خوب است بدانید هر چقدر سیستم شما باکیفیت و به اصطلاح خفن هم باشد، تا یک صفحه نمایش خوب و استاندارد نداشته باشید، چشم و روحتان در عذاب است.

رویکرد جامع به کامپیوتر

laptopهفتمین پلیر کامپیوتر برتر فهرست ما، برنامه DivX Player است. این پلیر ویندوز از پخش رایگان HEVC پشتیبانی میکند. کاربر میتواند با استفاده از این برنامه، فایلهای UltraHD 4K را نیز اجرا کند. لازم به ذکر است که این پلیر فیلم های 4K از فرمتهای MP4 ،MKV ،DivX و AVI به خوبی پشتیبانی میکند. DivX به عنوان یک سرویس استریم نیز عمل کرده و به کاربر اجازه میدهد که موزیک، ویدیو یا عکس را از هر دیوایس سازگار با DLNA استریم کند. برنامه DivX Player از ویژگیهای جالبی نظیر Trick Play پشتیبانی کرده و به کاربر امکان پرش به سکانس مورد علاقه خود را میدهد. به لطف بهرهمندی از ویژگی Chapter Points، کاربر به آسانی میتواند صحنههای مختلف یک ویدیو را پخش نماید. برنامه DivX Player از فایلهای صوتی نیز پشتیبانی میکند و میتواند به عنوان یک موزیک پلیر مورد استفاده قرار بگیرد. طرفداران این برنامه، آن را بهترین نرم افزار پخش فیلم برای کامپیوتر میدانند.

laptopدر نمایشگر لپ تاپ پارامتر هایی چون وضوح تصویر، نرخ نوسازی تصویر (refresh rate) میزان روشنایی، پوشش صفحه نمایش و پنل نمایشگر مورد توجه قرار می گیرد. روشنایی: میزان روشنایی صفحه نمایش را با واحد Nit می سنجند. هرچه عدد آن بیشتر باشد نوری هم که از نمایشگر خارج می شود بیشتر است و استفاده از آن در محیط های باز و روشن آسانتر است. البته نور بیشتر، باتری بیشتری نیز مصرف می کند. میانگین میزان روشنایی در لپتاپها 180Nit است که در بعضی مدلها این عدد به 400 میرسد. پوشش نمایشگر: دونوع پوشش مات و براق بر روی نمایشگرها به کار میرود. پوششهای براق رنگهای بهتر و زنده تری نمایش می دهند اما این نمایشگرها مثل آینه عمل می کنند و تصویر کاربر و نورهای اطراف را انعکاس می دهند. به همین دلیل چشم را زودتر خسته می کنند و استفاده از آن در محیط باز و پر نور به راحتی ممکن نیست.

همه رایانه را دوست دارند

رایانههای امروزه، قادرند چندین برنامه را در آن واحد اجرا نمایند. از این قابلیت به عنوان چندکارگی (multitasking) نام برده میشود. در واقع، CPU یک رشته دستورالعملها را از یک برنامه اجرا میکند، سپس پس از یک مقطع ویژه زمانی دستورالعملهایی از یک برنامه دیگر را اجرا میکند. این فاصله زمانی اکثراً بهعنوان یک برش زمانی (time slice) نام برده میشود. این ویژگی که CPU زمان اجرا را بین برنامهها تقسیم میکند، این توهم را به وجود میآورد که رایانه همزمان مشغول اجرای چند برنامهاست. این شبیه به چگونگی نمایش فریمهای یک فیلم است، که فریمها با سرعت بالا در حال حرکت هستند و به نظر میرسد که صفحه ثابتی تصاویر را نمایش میدهد. سیستمعامل همان برنامهای است که این اشتراک زمانی را بین برنامههای دیگر تعیین میکند. بزرگترین بخش نرمافزاری مربوط به نرمافزارهای سیستم میشود. مهمترین و بزرگترین نرمافزار سیستمی سیستم عامل (OS) است که توسط توسعه دهندگان برای ایجاد واسط کاربری و استفاده از نرمافزارهای کاربردی تولید میشود. تمامی این سیستمهای عامل با طرح و رابط کاربری خودشان طیف مخاطبان خودشان را دربردارند.

Finest لپ تاپ جهان می‌توانید واقعا خرید

لب تاپ 15 اینچی دل مدل G3 15-3579 - Z از لپتاپهای سری G شرکت «Dell» است که به تازگی توسط این شرکت وارد بازار شده اند. این محصول برای گیمینگ و کاربردهای حرفه ای گرافیکی تدوین و طراحی شده اند. سختافزارهای قوی و امکانات متعددی که در این سری به کار رفته است بسیار مناسب کاربریهای حرفهای است. استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها، قرار دادن آخرین مدل های پردازنده و کارت های گرافیک قدرتمند مجزا در این مدل تجربه بازی را برای گیمر های حرفه ای را به نوعی ملموس و واقعی تر رقم خواهد زد. صفحهنمایش این لپ تاپ اندازه 15.6 اینچی داشته و به پنل IPS با وضوح FULL HD در رزولوشن 1920×1080 و روکش مات مجهز شده است. این صفحه نمایش با کیفیت نمونهای ایدهآل برای گیمرها محسوب میشود که میتوان ساعتها بدون خستگی چشم به آن نگاه کرد. لب تاپ 15 اینچی دل مدل G3 15-3579 -Z با ضخامت حدودا 22 میلیمتری و وزن 2.5 کیلوگرمی، اندازهی معقول و خوبی نسبت به رقبای خود دارد.

  • امکان ارتقاء سخت افزاری
  • تهیه پرزنتیشن
  • پردازنده Ryzen 7 3700U
  • شبکههای اطلاع رسانی

بنابراین این فروشگاه ها بنا به دلایلی همچون عدم پرداخت مالیات مجدد، تخلیه ی انبار و نیز افزایش نقدینگی برای خرید کالاهای جدید، محصولات خود را در حراج و با قیمتی پایین تر به فروش میرسانند. بنابراین اینکه در ایران به لپ تاپ های دست دوم لپ تاپ استوک میگویند اشتباه است. استوک در زبان انگلیسی به معنای کالای ذخیره شده در انبار است. اما در زبان فارسی به معنای کالای دست دوم شناخته میشود. به همین دلیل، همیشه تصور ما این است که کالا دست دوم با نام استوک شناخته میشود. اما نکتهای که باید بدانید این است که همیشه اجناس استوک عموماً دستدوم یا کارکرده نیست. بسیاری از شرکتهای بزرگ اروپایی و آمریکایی از روش خاصی برای جلب توجه استفاده میکنند. یکی از این روشها، فروش کالاهای برگشتی است. مشتریان ممکن است به هر دلیلی بعد از خرید کالا پشیمان شوند و کالا را به فروشگاه بازگردانند. در حالی که کالای برگشتی به هیچ عنوان کالای دست دوم نیست.

همه کامپیوتر را دوست دارند

laptopدر این دستگاه از رم ۸، کارت گرافیک ۲ و حافظه داخلی ۱ ترابایتی استفاده کردهاند. تمام این ویژگیها در کنار پردازنده نسل ۳ اینتل، این سیستم را برای انجام کارهای صنعتی، حرفهای و سنگین بسیار ایدهآل میکند. یکی از بهترین قسمتهای این دستگاه که توجه بسیاری از خریداران را نیز به خود جلب میکند، تعداد پورت در آن است. این سیستم آل این وان با حافظه رم ۴ گیاگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایت دارای پردازنده سری Pentium است که با طراحی مدرن خود جذابیت ظاهری بسیاری دارند. این دستگاه حتی در اجرای بازیهای کامپیوتری نیز جوابگو شما خواهد بود. این مدل یکی از زیباترین و کارآمدترین سیستمهای آل این وان از برند لنوو است که در آن از پردازنده نسل ۵ اینتل استفاده کردهاند. این سیستم به منظور انجام کارهای اداری، روزمره و کمی فراتر از آن بهترین گزینه به شمار میآید. همچنین طراحی این دستگاه نیز ظاهر بسیار زیبایی برای آن رقم زده است. اکنون که در مورد کامپیوتر های all in one اطلاعاتی کسب کردید، بهتر است بر اساس نیازی که دارید تصمیم بگیرید که کدام یک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. معمولاً این دستگاهها صفحه نمایش LCD یا جدیداً LED دارند. این صفحه نمایش باریک و پیشرفته فضای کمتری اشغال میکند که از نقاط مثبت این دستگاه به شمار میآید.

{آیا تا به حال} شنیده اید؟ کامپیوتر بهترین شرط برای توسعه شماست

laptopاین اطلاعات را باید از کارشناسان مربوطه پرسید. سایت HWBOT اطلاعات کاملی درباره قطعات کامپیوتر را شامل می شود. حتی اخبارهایی که از رایانه ارائه می شود از این سایت استخراج می شود. سایت HWBOT یک منبع معتبر برای کسب اطلاعات است. همچنین این سایت اطلاعات با ارزشی درباره مقایسه قطعات ارائه می دهد. برای انجام بنچمارک گوشی سایت های متعددی وجود دارد. یکی از سایت های بسیار کاربردی برای انجام ارزیابی موبایل سایت AnTuTu Bench mark است. موبایل های اندروید و ISO را می توان به کمک این سایت سنجید و تست های متعددی روی آن انجام داد. این سایت با ارزیابی توانایی CPU، VGA و حافظه یک موبایل به او یک امتیاز می دهد. بهدلیل استفاده زیاد افراد مختلف از این سایت سبب شده است سایت AnTuTu از نظر دیتا بیس بسیار قوی باشد. یکی از بهترین معیارهای سنجش موبایل که به وسیله ویندوز انجام می شود سایت Geek banch است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از لپ تاپ مهندسی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 19
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 257
  • بازدید کلی : 360
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی