loading...

رودخانه

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بازدید : 6
پنجشنبه 20 بهمن 1401 زمان : 10:40

بهترین تلویزیون های شیائومی

xiaomi tvاین محصول میانرده دارای سیستم عامل اندروید بوده که از گستردگی بسیار بالایی در برنامه و بازیها برخوردار است. تلویزیون مدل F2 یکی از محصولات معرفی شده کمپانی شیائومی در سال 2022 است که دارای کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 60 هرتز معرفی شده است. این تلویزیون دارای سیستم عامل بسیار جدیدی به نام Fire OS است که توسط کمپانی شیائومی ارائه شده و میتواند عملکرد سریع و استفاده بسیار راحتتری را نسبت به سایر سیستم عاملها داشته باشد. شما با استفاده از آن میتواند به دستیار صوتی هوشمند از طریق ریموت دسترسی داشته باشید و به راحتی به اینترنت متصل شوید. در سالهای اخیر تلویزیونهای شیائومی در ایران بسیار مورد توجه مردم قرار گرفتهاند و هر ساله استقبال خوبی از این محصولات به عمل میآید. یکی از تلویزیونهایی که طرفداران مخصوص به خود را دارد شیائومی M5-5ASP است. تلویزیون شیائومی M5-5ASP از طراحی شیک و بسیار زیبایی برخوردار است. صفحه نمایش این تلویزیون تخت بوده به همین دلیل برای اتاق و هال بزرگ، بسیار مناسب ارزیابی میشود.

تراشه MediaTek MT9611، یک پردازنده چهار هسته ای به همراه پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 با تنها 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مشخصات کامل این سیستم هوشمند هستند. ویژگی تلویزیون Xiaomi Mi TV P1 43 که به آن اجازه می دهد از اکثر رقبا (در Android TV) متمایز شود، این است که این سیستم عامل دارای PatchWall است. و باعث می شود سیستم عامل سریعتر و روان تر عمل کرده و بتوانید برنامه های مورد علاقه خود را روی آن نصب کنید. دو بلندگوی استریو 10 واتی با فناوری Dolby Audio و DTS-HD صدایی جادویی از موسیقی و فیلم را ارائه می دهند به گونه ای که احساس می کنید در سینما یا کنسرت در حال گوش دادن و دیدن هستید. به علاوه وجود Chromecast داخلی و Miracast باعث می شود هر آنچه را که در حال تماشای آن در گوشی هستید به تلویزیون منتقل کنید و آن را روی صفحه نمایش بزرگتر به نمایش بگذارید.

این حالت را مدیون زاویه 178 درجه ارائه شده در تصویر است.

گذشته از این شما در شیائومی 55Q2 شاهد وجود پنل IPS با زاویه دید بسیار بالا هستید که در نمایش گروهی عملکرد بسیار خوبی دارد و میتواند به راحتی در منزل محیطی سینمایی را برای شما فراهم سازد. همچنین در کنار آن میتوان به صفحه نمایش QLED موجود نیز اشاره کرد که دیدن رنگها را برای شما بسیار لذت بخش میکند چون که هم درخشندگی بیشتری دارند و هم این که شفافتر در طیفی گستردهتر دیده میشوند. قابلیت محبوب دیگری که در این تلویزیون میتواند بسیار حایز اهمیت باشد HDR در فرمتهای مختلف است که یقینا برای هر تلویزیونی مورد نیاز است. و HLG ارائه شده است که در پایین به صورت کلیتر برای شما شرح خواهیم داد. یکی از قسمتهای بسیار مهم که در این تلویزیون وجود دارد، پنل آن است. این حالت را مدیون زاویه 178 درجه ارائه شده در تصویر است. همچنین این پنل موجب میشود که نمایشگر در برابر روشنایی و تابش بالا، کیفیت تصاویر را حفظ کند و تصویر تار دیده نشود.

این ریموت کنترل در واقع از بلوتوث پشتیبانی میکند.

وجود این ویژگی باعث شده است تا شما حس کنید که در سینما هستید. البته ما از طریق Hands-free Google Assistant می توانید با هندزفری و از طریق ریموت کنترل با تلویزیون صحبت نمایید و کارهای خود را از تلویزیون بخواهید. در تلویزیون اندرویدی 75Q1 چون قابلیت اتصال به اینترنت را دارید شما می توانید به گوگل و مروگر وب دسترسی داشته باشید برنامه گوگل در بخش منوها قرار دارد و هر نوع محتوایی اعم از موسیقی، فیلم و… را در ضفحه نمایش بزرگ 75 ایچی جستجو و مشاهده نمایید. برنامه فروشگاه گوگل پلی هم جهت دانلود انواع برنامه برای تلویزیون واقع شده است. این ریموت کنترل در واقع از بلوتوث پشتیبانی میکند. با اتصال ریموت به تلویزیون از طریق بلوتوث قادر خواهید بود تلویزیون خود را از هر زاویه کنترل کنید. با قابلیت بلوتوث دیگر مثل تلویزیون های قدیم لازم نیست حتما روبروی تلویزیون قرار بگیرید بلکه در هر 360 درجه می توانید تلویزیون را کنترل نمایید. به دلیل وجود قابلیت هایی بی سیم برای گوشی های اندروید به نام Chromecast built-in و Miracast می توانید محتوای دستگاه خود را برروی تلویزیون نشان دهید. بهتر است بگوییم برنامه Chromecast built-in هر نوع دستگاه شرکت اندروید را به تلویزیون متصل و اجازه اشتراک گذاری محتوا به کاربران را میدهد. فعالسازی قابلیت Chromecast built-in تلویزیون شما درست مانند یک آینه عمل کرده و محتوای داخل گوشی را نمایش میدهد. تلویزیون 75 اینچی شیائومی MI TV Q1 دارای دارای 3 درگاه HDMI است. برای اتصال رایانه، کنسول بازی و دستگاه های دیجیتالی از این پورت استفاده می شود. تلویزیون QLED Q1 دارای ورودی RF است، ورودی RF برای سیگنال های آنتن و کابل ها استفاده می شود. 2 عدد پورت usb که فلش و مموری و هارد را می توانمید به آن متصل نمایید. پورت lan هم می توانید از طریق کابل تلویزیون را به اینترنت متصل نمایید. تیونر دیجیتال DVB-T2/C و DVB-S/S2 هم تمامی کانال های صدا سیما و خارجی را به شما نشان می دهد و نیازی به خرید دستگاه اضافه نیست.

نحوه جستجوی زمان قیمت تلویزیون شیائومی در توییتر

xiaomi tvشما با این برنامه قادر خواهید بود از گوشی به عنوان ریموت کنترل هم استفاده کنید و از صفحه کلید آن برای تایپ و جستجوی محتوا در تلویزیون بهره برده و استفاده از تلویزیون را آسانتر کنید. پخش محتویات تلفنهای همراهتان بر روی یک صفحه نمایش بزرگ 55 اینچی می تواند بسیار جذاب تر از آنچه که فکرش را بکنید باشد. یک پردازنده چهار هسته ای سریع و دقیق، نویز را حذف می کند و رنگ و کنتراست پویا تر را قیمت تلویزیون شیائومی هوشمند ایجاد می کند. این تلویزیون تصاویر و محتوای با وضوح کم را پس از پردازش توسط یک پردازنده ۴ هسته ای، با مقیاس بزرگ و تصاویر نزدیک به کیفیت ۴K به نمایش می گذارد. در این تلویزیون هوشمند از درگاههای ارتباطی متداول و مورد استفاده در تلویزیونهای روز دنیا استفاده شده است. با استفاده از در گاههای USB که بر روی این تلویزیون تعبیه شده است شما خواهید توانست تا 3 کابل USB را به آن متصل نمایید و از هر کدام استفاده متفاوتی بکنید.

  • پشتیبانی از دستورات صوتی یا Voice Control
  • جک هدفون 3.5 میلی متری
  • فناوری MEMC و نمایش صاف و بدون تاری تصاویر
  • اصل از بدل

آخرین محصولی که در این سری عرضه شده، همانطور که اشاره شد می نوت ۱۰ لایت نام دارد که به طور کل از نظر دوربین از دو برادر خود که دوربینهای ۱۰۸ مگاپیکسلی دارند، ضعیفتر است. شیائومی سعی کرده با عرضه سه محصول در این سری، نیازهای مختلف و برچسبهای قیمتی مختلف را تحت پوشش قرار دهد. به این دو سری از محصولات شیائومی طی یکی دو سال اخیر تعداد محدودی گوشی اضافه شده است. سری می مکس هم محصولاتی میانرده و اقتصادی را همراه با باتریهایی پرظرفیت عرضه میکرد و پسوند Max هم به خاطر همین باتریها به این سری اضافه شده بود. آخرین گوشی در این سری، گوشی شیائومی می مکس ۳ بود که یک باتری حجیم ۵۵۰۰ میلیآمپری داشت و در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. از آن زمان تا کنون، دیگر گوشی در این سری از گوشیهای شیائومی معرفی نشده است. اینطور که به نظر میرسد، گوشیهای می مکس ۴ و می مکس ۴ پرو هم در دست ساخت قرار دارند منتها هنوز تاریخی برای رونمایی یا عرضهی آنها منتشر نشده است.

xiaomi tvJavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. تلویزیون 2020 شیائومی L65M5-5ASP یکی از تلویزیون های ارزان قیمت بازار محسوب می شود. این تلویزیون دارای صفحه نمایش LED است و از کیفیت تصویر 4K HDR برخوردار می باشد. تلویزیون LED شیائومی L65M5-5ASP زاویه دید بسیار گسترده ای ارائه می دهد و شما می توانید از زاویه 178 درجه نیز به تماشای تلویزیون بپردازید. صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 8 بیتی با توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ برخوردار است و باعث واقعی تر شدن تصاویر و صحنه ها می شود. پشتیبانی می کند و توانایی نمایش محتوای HDR را دارد. این تلویزیون دارای تکنولوژی MEMC است و صحنه های اکشن و سریع را صاف و روان نمایش می دهد. رفرش ریت واقعی صفحه نمایش این تلویزیون 60 هرتز می باشد. این تلویزیون دارای پردازشگر تصویر Mali-470 است و وظیفه پردازش تصاویر را به عهده دارد.

  1. قیمت ایده آل
  2. سخت افزار داخلی قوی
  3. پردازشگر گرافیکی Mali-470 MP3 up to 650MHz
  4. به رفکت تصویر خیلی حساسید
  5. پورت HDMI 2.1: دارد
  6. بلوتوث نسخه 5.0

همیشه ایده جالب پول درآوردن مثل داستان ها و افسانه ها نیست که شما چراغ جادو پیدا کنید و بتوانید به سه آرزوی خود برسید. به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، نسل گذشته تلویزیونهای MicroLED به اندازهای گران بود که میتوان گفت که فقط برای افراد ثروتمند ساخته شده است. به هر حال، در رویداد CES 2023 (نمایشگاه الکترونیک مصرفی)، سامسونگ تلویزیونهای Quantum Dot OLED، Neo QLED و MicroLED خود را معرفی کرد. در تعریف ساده، میکرو LED به فناوری تابشی گفته میشود که روندی شبیه به نمایشگرهای OLED یا Organic Light Emitting Diode دارد و هر یک از پیکسلها بهصورت مجزا و منحصربهفرد روشن میشوند. درواقع پیکسلها در فناوریهای مذکور، به نور پسزمینه نیازی ندارند. تلویزیون MicroLED تازه معرفی شده مشکلی را که در مورد نسل قبلی خود وجود داشت حل کرده است. در این مطلب قصد داریم دلایل محبوبیت تلویزیون سامسونگ در بازار ایران را بررسی کنیم و ببینیم که چه چیزی باعث شده این برند به اکسیر محبوبیت دست پیدا کند؟

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کالی ناب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

بهترین تلویزیون های شیائومی

xiaomi tvاین محصول میانرده دارای سیستم عامل اندروید بوده که از گستردگی بسیار بالایی در برنامه و بازیها برخوردار است. تلویزیون مدل F2 یکی از محصولات معرفی شده کمپانی شیائومی در سال 2022 است که دارای کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 60 هرتز معرفی شده است. این تلویزیون دارای سیستم عامل بسیار جدیدی به نام Fire OS است که توسط کمپانی شیائومی ارائه شده و میتواند عملکرد سریع و استفاده بسیار راحتتری را نسبت به سایر سیستم عاملها داشته باشد. شما با استفاده از آن میتواند به دستیار صوتی هوشمند از طریق ریموت دسترسی داشته باشید و به راحتی به اینترنت متصل شوید. در سالهای اخیر تلویزیونهای شیائومی در ایران بسیار مورد توجه مردم قرار گرفتهاند و هر ساله استقبال خوبی از این محصولات به عمل میآید. یکی از تلویزیونهایی که طرفداران مخصوص به خود را دارد شیائومی M5-5ASP است. تلویزیون شیائومی M5-5ASP از طراحی شیک و بسیار زیبایی برخوردار است. صفحه نمایش این تلویزیون تخت بوده به همین دلیل برای اتاق و هال بزرگ، بسیار مناسب ارزیابی میشود.

تراشه MediaTek MT9611، یک پردازنده چهار هسته ای به همراه پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 با تنها 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مشخصات کامل این سیستم هوشمند هستند. ویژگی تلویزیون Xiaomi Mi TV P1 43 که به آن اجازه می دهد از اکثر رقبا (در Android TV) متمایز شود، این است که این سیستم عامل دارای PatchWall است. و باعث می شود سیستم عامل سریعتر و روان تر عمل کرده و بتوانید برنامه های مورد علاقه خود را روی آن نصب کنید. دو بلندگوی استریو 10 واتی با فناوری Dolby Audio و DTS-HD صدایی جادویی از موسیقی و فیلم را ارائه می دهند به گونه ای که احساس می کنید در سینما یا کنسرت در حال گوش دادن و دیدن هستید. به علاوه وجود Chromecast داخلی و Miracast باعث می شود هر آنچه را که در حال تماشای آن در گوشی هستید به تلویزیون منتقل کنید و آن را روی صفحه نمایش بزرگتر به نمایش بگذارید.

این حالت را مدیون زاویه 178 درجه ارائه شده در تصویر است.

گذشته از این شما در شیائومی 55Q2 شاهد وجود پنل IPS با زاویه دید بسیار بالا هستید که در نمایش گروهی عملکرد بسیار خوبی دارد و میتواند به راحتی در منزل محیطی سینمایی را برای شما فراهم سازد. همچنین در کنار آن میتوان به صفحه نمایش QLED موجود نیز اشاره کرد که دیدن رنگها را برای شما بسیار لذت بخش میکند چون که هم درخشندگی بیشتری دارند و هم این که شفافتر در طیفی گستردهتر دیده میشوند. قابلیت محبوب دیگری که در این تلویزیون میتواند بسیار حایز اهمیت باشد HDR در فرمتهای مختلف است که یقینا برای هر تلویزیونی مورد نیاز است. و HLG ارائه شده است که در پایین به صورت کلیتر برای شما شرح خواهیم داد. یکی از قسمتهای بسیار مهم که در این تلویزیون وجود دارد، پنل آن است. این حالت را مدیون زاویه 178 درجه ارائه شده در تصویر است. همچنین این پنل موجب میشود که نمایشگر در برابر روشنایی و تابش بالا، کیفیت تصاویر را حفظ کند و تصویر تار دیده نشود.

این ریموت کنترل در واقع از بلوتوث پشتیبانی میکند.

وجود این ویژگی باعث شده است تا شما حس کنید که در سینما هستید. البته ما از طریق Hands-free Google Assistant می توانید با هندزفری و از طریق ریموت کنترل با تلویزیون صحبت نمایید و کارهای خود را از تلویزیون بخواهید. در تلویزیون اندرویدی 75Q1 چون قابلیت اتصال به اینترنت را دارید شما می توانید به گوگل و مروگر وب دسترسی داشته باشید برنامه گوگل در بخش منوها قرار دارد و هر نوع محتوایی اعم از موسیقی، فیلم و… را در ضفحه نمایش بزرگ 75 ایچی جستجو و مشاهده نمایید. برنامه فروشگاه گوگل پلی هم جهت دانلود انواع برنامه برای تلویزیون واقع شده است. این ریموت کنترل در واقع از بلوتوث پشتیبانی میکند. با اتصال ریموت به تلویزیون از طریق بلوتوث قادر خواهید بود تلویزیون خود را از هر زاویه کنترل کنید. با قابلیت بلوتوث دیگر مثل تلویزیون های قدیم لازم نیست حتما روبروی تلویزیون قرار بگیرید بلکه در هر 360 درجه می توانید تلویزیون را کنترل نمایید. به دلیل وجود قابلیت هایی بی سیم برای گوشی های اندروید به نام Chromecast built-in و Miracast می توانید محتوای دستگاه خود را برروی تلویزیون نشان دهید. بهتر است بگوییم برنامه Chromecast built-in هر نوع دستگاه شرکت اندروید را به تلویزیون متصل و اجازه اشتراک گذاری محتوا به کاربران را میدهد. فعالسازی قابلیت Chromecast built-in تلویزیون شما درست مانند یک آینه عمل کرده و محتوای داخل گوشی را نمایش میدهد. تلویزیون 75 اینچی شیائومی MI TV Q1 دارای دارای 3 درگاه HDMI است. برای اتصال رایانه، کنسول بازی و دستگاه های دیجیتالی از این پورت استفاده می شود. تلویزیون QLED Q1 دارای ورودی RF است، ورودی RF برای سیگنال های آنتن و کابل ها استفاده می شود. 2 عدد پورت usb که فلش و مموری و هارد را می توانمید به آن متصل نمایید. پورت lan هم می توانید از طریق کابل تلویزیون را به اینترنت متصل نمایید. تیونر دیجیتال DVB-T2/C و DVB-S/S2 هم تمامی کانال های صدا سیما و خارجی را به شما نشان می دهد و نیازی به خرید دستگاه اضافه نیست.

نحوه جستجوی زمان قیمت تلویزیون شیائومی در توییتر

xiaomi tvشما با این برنامه قادر خواهید بود از گوشی به عنوان ریموت کنترل هم استفاده کنید و از صفحه کلید آن برای تایپ و جستجوی محتوا در تلویزیون بهره برده و استفاده از تلویزیون را آسانتر کنید. پخش محتویات تلفنهای همراهتان بر روی یک صفحه نمایش بزرگ 55 اینچی می تواند بسیار جذاب تر از آنچه که فکرش را بکنید باشد. یک پردازنده چهار هسته ای سریع و دقیق، نویز را حذف می کند و رنگ و کنتراست پویا تر را قیمت تلویزیون شیائومی هوشمند ایجاد می کند. این تلویزیون تصاویر و محتوای با وضوح کم را پس از پردازش توسط یک پردازنده ۴ هسته ای، با مقیاس بزرگ و تصاویر نزدیک به کیفیت ۴K به نمایش می گذارد. در این تلویزیون هوشمند از درگاههای ارتباطی متداول و مورد استفاده در تلویزیونهای روز دنیا استفاده شده است. با استفاده از در گاههای USB که بر روی این تلویزیون تعبیه شده است شما خواهید توانست تا 3 کابل USB را به آن متصل نمایید و از هر کدام استفاده متفاوتی بکنید.

  • پشتیبانی از دستورات صوتی یا Voice Control
  • جک هدفون 3.5 میلی متری
  • فناوری MEMC و نمایش صاف و بدون تاری تصاویر
  • اصل از بدل

آخرین محصولی که در این سری عرضه شده، همانطور که اشاره شد می نوت ۱۰ لایت نام دارد که به طور کل از نظر دوربین از دو برادر خود که دوربینهای ۱۰۸ مگاپیکسلی دارند، ضعیفتر است. شیائومی سعی کرده با عرضه سه محصول در این سری، نیازهای مختلف و برچسبهای قیمتی مختلف را تحت پوشش قرار دهد. به این دو سری از محصولات شیائومی طی یکی دو سال اخیر تعداد محدودی گوشی اضافه شده است. سری می مکس هم محصولاتی میانرده و اقتصادی را همراه با باتریهایی پرظرفیت عرضه میکرد و پسوند Max هم به خاطر همین باتریها به این سری اضافه شده بود. آخرین گوشی در این سری، گوشی شیائومی می مکس ۳ بود که یک باتری حجیم ۵۵۰۰ میلیآمپری داشت و در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. از آن زمان تا کنون، دیگر گوشی در این سری از گوشیهای شیائومی معرفی نشده است. اینطور که به نظر میرسد، گوشیهای می مکس ۴ و می مکس ۴ پرو هم در دست ساخت قرار دارند منتها هنوز تاریخی برای رونمایی یا عرضهی آنها منتشر نشده است.

xiaomi tvJavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. تلویزیون 2020 شیائومی L65M5-5ASP یکی از تلویزیون های ارزان قیمت بازار محسوب می شود. این تلویزیون دارای صفحه نمایش LED است و از کیفیت تصویر 4K HDR برخوردار می باشد. تلویزیون LED شیائومی L65M5-5ASP زاویه دید بسیار گسترده ای ارائه می دهد و شما می توانید از زاویه 178 درجه نیز به تماشای تلویزیون بپردازید. صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 8 بیتی با توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ برخوردار است و باعث واقعی تر شدن تصاویر و صحنه ها می شود. پشتیبانی می کند و توانایی نمایش محتوای HDR را دارد. این تلویزیون دارای تکنولوژی MEMC است و صحنه های اکشن و سریع را صاف و روان نمایش می دهد. رفرش ریت واقعی صفحه نمایش این تلویزیون 60 هرتز می باشد. این تلویزیون دارای پردازشگر تصویر Mali-470 است و وظیفه پردازش تصاویر را به عهده دارد.

  1. قیمت ایده آل
  2. سخت افزار داخلی قوی
  3. پردازشگر گرافیکی Mali-470 MP3 up to 650MHz
  4. به رفکت تصویر خیلی حساسید
  5. پورت HDMI 2.1: دارد
  6. بلوتوث نسخه 5.0

همیشه ایده جالب پول درآوردن مثل داستان ها و افسانه ها نیست که شما چراغ جادو پیدا کنید و بتوانید به سه آرزوی خود برسید. به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، نسل گذشته تلویزیونهای MicroLED به اندازهای گران بود که میتوان گفت که فقط برای افراد ثروتمند ساخته شده است. به هر حال، در رویداد CES 2023 (نمایشگاه الکترونیک مصرفی)، سامسونگ تلویزیونهای Quantum Dot OLED، Neo QLED و MicroLED خود را معرفی کرد. در تعریف ساده، میکرو LED به فناوری تابشی گفته میشود که روندی شبیه به نمایشگرهای OLED یا Organic Light Emitting Diode دارد و هر یک از پیکسلها بهصورت مجزا و منحصربهفرد روشن میشوند. درواقع پیکسلها در فناوریهای مذکور، به نور پسزمینه نیازی ندارند. تلویزیون MicroLED تازه معرفی شده مشکلی را که در مورد نسل قبلی خود وجود داشت حل کرده است. در این مطلب قصد داریم دلایل محبوبیت تلویزیون سامسونگ در بازار ایران را بررسی کنیم و ببینیم که چه چیزی باعث شده این برند به اکسیر محبوبیت دست پیدا کند؟

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کالی ناب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 246
  • بازدید کلی : 349
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی